Deze keer i de L1 mee gedaan met Ollie, wel zo eerlijk omdat ik na de vorige onderlinge wedstrijd officieel en gaan starten en daar ook L1 rij.
Ollie had wat last van spanning vandaag, er stond nml in de o zo vertrouwde binnenbak ineens een heel parcours en daar tussen moest ze losrijden, daarna buiten de ring in en daar stond ineens een auto in de bak, en dat kon echt niet vond ze

maar ze ging er langs, al hield ze wel nog wat spanning

maar ook dat werd al relaxter

middenstap

nog even beetje spanning in de galop(de andere galop was een boze Ollie die wat huppelde en vervolgens in de verkeerde galop verder ging
2 galop ging wel goed, incl middengalop)
jammer van de zwiepende staart

en klaar!

Ondanks wat foutjes en spanning waren we 5e met 194 punten, dus 1 puntje en 3 plaatsen achter Wis die het zo super had gedaan vandaag(alle klasses werden bijelkaar geteld, waren nml meeste B combi's en maar enkele andere klasses) zie hier Wisje's topic
viewtopic.php?f=10&t=836691&start=0&st=0&sk=t&sd=aen Ollie en ik waren ook nog eens de beste van de dressuurcombi's van de 3 onderlinge wedstrijden samen

het bewijs

ben echt zoooo blij, na alsmaar pech&ellende met de paarden heb ik nu gewoon 2 superpaardjes om te rijden en gaat alles helemaal goed(klopt meteen even af
)heb echt weer helemaal mn plezier in de sport weer terug!!!