Lol met de manegepaarden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Lol met de manegepaarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 18:32

Wij springen bijna nooit met onze manegepaarden, omdat wij dat zonde vinden van hun benen. Maar af en toe een kleine hindernis is wel heel leuk. De meiden wilden zelfs zonder zadel!!! Ja, dan krijg je natuurlijk een paar leuke foto's. Iedereen bleef trouwens keurig zitten en de paarden waren heel erg braaf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kwaliteit is erg slecht van de foto's. Geen idee waarom. Ik had er ook veel meer, maar daar zit haast geen vorm in Haha!

Ik vind dat de meiden goed gereden hebben! Ze hadden nog nooit zonder zadel gesprongen en ze bleven er toch maar goed op zitten!!

Dee_Es

Re: Lol met de manegepaarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:05

Wat een leuk gezicht. Knap dat ze allemaal zijn blijven zitten.

kissXbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:33

Echt leuke fotos!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:43

De meiden deden inderdaad erg goed hun best.
Vandaag heb ik weer hetzelfde met ze gedaan, alleen dan met andere les hè.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:44

Haha ik vindt het echt grappig dat ze allemaal bleven zitten. Maar jammer dat ze een beetje wazig zijn

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:52

Ziet er ontzettend leuk uit! Volgens mij hadden zowel de ruiters als de ponys het reuze naar hun zin. Breng variatie aan in je bestaan. OK dan!

Ik wil de lol absoluut niet verpesten en vind het erg aan jullie te prijzen dat jullie de benen van de manegepaarden willen sparen. Maareh.. waarom hebben ze geen beenbescherming om..? Ook lage sprongetjes kunnen ze hard raken.. Of hebben ze wel iets om en heb ik een brilletje nodig? Nogmaals, ik wil niet lelijk doen, maar misschien is het een ideetje voor de volgende keer? Lachen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 20:26

Onze paarden, op 2 na rijden altijd zonder beschermers. Denk niet dat er veel maneges zijn waar ze allemaal beschermers om hebben. We springen ook zeker niet hoog!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:13

AnnemiekvM schreef:
Onze paarden, op 2 na rijden altijd zonder beschermers. Denk niet dat er veel maneges zijn waar ze allemaal beschermers om hebben. We springen ook zeker niet hoog!

Dat deden onze manegepaarden ook altijd. Tenzij we gingen springen. Niet alleen de sprong en de landing, maar maar vooral ook omdat het paard met een flinke vaart tegen een balk (die best wat weegt) aan kan vliegen. Dus als we geen bandages oid hadden, mochten we niet mee de springles in..
Ik reageerde vooral ook op jouw opmerking: ,,Wij springen bijna nooit met onze manegepaarden, omdat wij dat zonde vinden van hun benen.''

[size=9]Edit: aangevuld [/size]

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:56

leuke foto's! ik zou niet zijn blijven zitten zonder zadel op wie dan ook en dan nog springen Tong uitsteken

gr. Tessa

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:59

leuk zeg :d

op de manege waar ik rijd hebben de paarden emt eht springen ook geen bescherming om..

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 22:32

Ik doe het ze niet na!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 15:36

Suuskipje schreef:
leuk zeg :d

op de manege waar ik rijd hebben de paarden emt eht springen ook geen bescherming om..

Ik denk dat ook een van de redenen kan zijn dat het heel belangrijk is dat ze goed om gedaan worden. Beschermers die veel te strak zitten, vallen veel minder op dan bijvoorbeeld een neusriem die niet goed zit.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 15:40

we hebben wel een aantal paarden die met bandages gereden worden of emt strijklappen, omdat ze dat nodig hebben.. de instructrice controleert het dan altijd of alles goed zit Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 15:42

Suuskipje schreef:
we hebben wel een aantal paarden die met bandages gereden worden of emt strijklappen, omdat ze dat nodig hebben.. de instructrice controleert het dan altijd of alles goed zit Lachen

Bij de paarden die het nodig hebben, controleren wij het ook altijd.

melodyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:35

het was echt super leuk! en echt heel grappig:D