elienlady schreef:Mooi paardje hoor! Vind haar echt mooi
Ook op die foto van "vroeger" vind ik ze ook al mooi hoor, alleen een beetje dikker..
En natuurlijk gefeliciteerd met je prijzen, super gedaan!
Weet je da afstamming van dit paardje?
Jazeker
Erik x Facet 
Dankje! Toen ze kwam was ze idd een ''beetje'' dik 
Tatt_x schreef:Goed gedaan Kathleen, echt waar ! Ik zag de andere paarden die bij de eerste 5 waren, en ik dacht meteen,
damn, die moet écht goed gereden hebben om daar de prijzen te pakken ! Je bent altijd al een vechter geweest, en je ziet maar

Van harte gefeliciteerd meisje, super gedaan.
Ze liep echt heeerlijk! De eerste proef dacht ik toen ik binnen kwam; oliebol die bak!
ze zakte echt tot haar kogel in het zand. Maar eenmaal aan het rijden ging ze er zóooo hard voor! Ze zweefde echt onder me ondanks de bak. Tweede proef had ik heel veel last van mijn rug en werden mijn benen lam, dus ik heb mijn tweede proef echt grotendeels op mijn zit moeten rijden. En ze deed er rustig nog een schepje boven op
Dankje
Vind het echt een reuze compliment
(op het juiste moment! Thanks meid!)
zitake schreef:Waaw kathleen. Een heel dikke proficiat! Wie had dat gedacht toen je haar de eerste weken reed

. Toch weer netjes gedaan hoor, eerst met Ex, nu met Pretty. Het wordt een echte dressuurdame. En zie hoe trots ze loopt op de ererondefoto's. Zo echt van... ik ben het:)!
Niemand
De meeste dachten dat ze het laatste paard zou zijn dat ik ging rijden
En inderdaad die ere ronde
heel trots die nek derop
had echt moeite om haar in te houden 
Jnien schreef:Chapeau chapeau meid!
Hard werken wordt beloond, zo zie je maar..... super en een dikke GEFELICITEERD!
Dankje! 
jappielover schreef:proficiat , ziet er goed uit

!!
mooi paardje ook !
Dankje!
Sani schreef:Goedzo Kath.

Pret ziet er super uit!!

En gefeliciteerd offcourse!
Maar haar ondeugendheid is ze nog niet kwijt hoor
Tis nog steeds een kleine doerak maar ze weet ondertussen al een beetje wanneer wel en wanneer niet 
runningkawa schreef:Gefeliciteerd!
Dat is super gedaan zeg, ff 1e en 2e worden.
Daar mag je ook gerust trots op zijn

'ff'
Ben echt súper trots! 
Lauraketje schreef:Wow ziet er goed uit u paardje!! Proficiat met je beker

. Heb je geen foto van hoe ze er vroeger uitzag?
Lauraketje schreef:Oke, ik snap u fierheid

, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Heeeeeel veel liefde, heeeeeel veel geduld, Heeeeeel veel genieten, toch een aantal liters tranen, maar ook ontzettend veel geleerd en natuurlijk; trainen!