Zo gisteren maar weer eens wedstrijd gereden, zo lang geleden
(Lees: 1 week.)Doe ff een verlagje hoor, moet toch wachten tot me foto's geupload zijn

Vanochtend lekker naar stal gegaan om te gaan knotten en poetsen. Ulaney uit het land..
En ja hoor meneer was zo ontzettend vies
En het was te koud om hem helemaal te wassen..Dus dat werd schrobben
Stephany was zo super lief om hem te gaan knotten ! 
Nou uiteindelijk zijn we daar heen gegaan ( Niet eens rijdend wat het plan was omdat we geen trailer konden huren, de boer was zo lief om ons te brengen ! ) Wat een geluk dacht ik, m'n dag kan niet meer stuk!
Daar aangekomen lekker rondegelopen etc. etc. Toen er op, hij voelde al zó slecht aan..
Echt het inrijden ging al zo bagger als ik weet niet wat en toen te bedenken dat ik de ring nog in moest kwam er een lichtelijke paniek bij Leonore

Nouja ik moest gewoon de ring in he
Nou echt bah wat een bagger proefjes Echt ik schaamde me gewoon kapot dat al die toeschouwers ons zo zagen klungelen en dom doen
Ulaney was ontzettend boos omdat ik hem in de eerste proef een schop had gegeven omdat ie niet reageerde.( gister me chaps binnengekomen 2e x dat ik er mee reed. )
Afin, allebei de proeven afgesloten met een k*t gevoel.. Dus dat was wel een beetje balen.
Even uitgestapt, Ulaney ondertussen terug gereden naar stal en lekker brok gegeven. Daarna terug gegaan om me coupons op te halen.
184 en 183 punten :shock: :shock: *kreeg hartaanval* Nou behachelijk hoge punten voor zulke proeven
ps:Daarna kwam de prijsuitrijking nog, 2 x derde
ump:
ump: Super blij dus !Er werd blijkbaar über streng gejureerd er waren bij de B-paarden in totoaal maar 4 wp gevallen. van de uhh 30 ? geloof ik.
Erg weinig dus, en er was blijkbaar erg streng gejureerd.
Afin, alweer 2 wp erbij ! Vorige week trouwens 191 en 178 apentrots dus

B+5 alweer.. pfoeh gaan dus best hard al zeg ik het zelf

Oh, nou me foto's zijn geupload dus die laat ik dan ook maar even zien ! Sorry voor het lange verhaal, verveel me toch (a)
Inrijden in de binnenbak.

wachten tot dat je de ring in mag. *check gespannen hoofd
*
1e proefje.

2e proefje.

Beetje raar beeld, maar stuurde hem dus net op de volte

Hé he klaar nu ?!

Wow, belachelijke foto's geplaatst ziet er echt uit alsof ik hem echt in elkaar trek, en m'n houding heb ik gewoon niet op gelet

Steek me benen trouwens ook echt af. En hij was super gespannen, we hadden gewoon onze dag niet.
Let wel even op me nieuwe chaps en schoenen hé
Liefs Leonore !
je knotjes zitten aan de linker kant