[Filmpje] 3jarige Sally@WORK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Selamo

[Filmpje] 3jarige Sally@WORK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 16:57

Hee! -hey-
We hebben een nieuwe camera; dus eindelijk hebben we een goede kwaliteit filmpjes!:)

Jaja, een filmpje van het toekomstige talentjeXD.
Sally heb 't nieuwe shabrak aan, wat ik met Selano heb gewonnen:D

Sally is nu 3 weekjes onder het zadel. het gaat al een stuk beter:).

-der oortjes staan al meer na voren.
-Sally loopt rechter.
-Sally bokt niet meer zoveel.
-Sally krijgt al een beetje buiging in der lichaam(stelling ook).

zoals je zeker wel kan zien; Sally loopt links beter dan rechts. Rechts is ook der moeilijke kant. ze krijgt op de rechter hand al wel een beetje buiging! Ja , dus het gaat de goede kant op.

HET FILMPJE!:D
KLIK http://www.youtube.com/watch?v=MPkURELjRa0

een berichtje zal leuk zijn! Haha!

Up_to_Date

Re: [Filmpje] 3jarige Sally@WORK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:09

Het ziet er goed uit hoor!
Laat het wijken alsjeblieft nog even achter wege.
Ga eerst aan de nageeflijkheid werken / voorwaarts neerwaarts. Op de diagonaal kun je zien dat ze nog niet altijd op d'r eigen benen loopt. Jammer dat de bak erg klein is. Zo kun je onvoldoende rechte lijnen rijden. Tegen de tijd dat ze goed loopt, moet jij alweer de wending in.

Het sjabrak staat erg leuk. Verder vind ik je houding er goed uit zien! Soms mogen je ellebogen iets meer buigen.

Sally lijkt het allemaal wel prima te vinden en is erg braaf.

Krijg je les of doe je alles alleen?

Selamo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 17:18

Up_to_Date schreef:
Het ziet er goed uit hoor!
Laat het wijken alsjeblieft nog even achter wege.
Ga eerst aan de nageeflijkheid werken / voorwaarts neerwaarts. Op de diagonaal kun je zien dat ze nog niet altijd op d'r eigen benen loopt. Jammer dat de bak erg klein is. Zo kun je onvoldoende rechte lijnen rijden. Tegen de tijd dat ze goed loopt, moet jij alweer de wending in.

Het sjabrak staat erg leuk. Verder vind ik je houding er goed uit zien! Soms mogen je ellebogen iets meer buigen.

Sally lijkt het allemaal wel prima te vinden en is erg braaf.

Krijg je les of doe je alles alleen?

de bak is idd niet groot genoeg. wel breder maar niet 60M. lang.

ik kreeg les. en mijn moeder filmde. als ik geen les krijg geeft mijn moeder meestal les:P.

we zijn express al begonne met wijken omdat; mijn vorige pony eerst niet kon wijken en toen zij dat eenmaal snapte ik met grote sprongen vooruit ging.

ik wil ook niet dat ze echt helemaal gaat scharen enz. gewoon een beetje opzij(1/2/3 pasjes) voor me binnenbeen is genoeg.

nagevelijk willen we nu nog niet doen, eerst nog even rechter. op de eigenbenen. dat alles wat meer "bevestigd" is;). we gaan der binnenkort met bijzetteugel longeren kijken hoe ze er op reageerd.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:23

Ziet er heel netjes uit, voor pas een paar weekjes onder het zadel.
Houd je ons op de hoogte?
Veel plezier en succes!

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:24

Pessoa is beter dan de bijzet. Dat vertelde de osteopaat/fysio laatst bij ons op stal.
Met de pessoa hebben ze meer 'vrijheid' als met de bijzet.

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:03

leuk beestje hoor, ik zou de sporen afdoen en het wijken inderdaad even achterwege laten. Vind dat nog beetje vroeg voor 3 jarige, rijd zelf ook 3,5 jarige Knipoog

BleikjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:07

Leuk paard Lachen ziet er wel netjes uit voor een paar dat nog maar een weekje onder het zadel is.
Ik zou ook indd even wachten met wijken. en niet zo veel aansporen, daar word ze alleen maar "bot" van. ik stoor me er ook wel een beetje aan dat je je teugels zo strak hebt. Zorg eerst dat ze haar hals normaal kan ontspannen en daarna langzaam de teugels aannemen. Misschien is haar rondrijden ook wel een idee, ik heb nu het idee dat als je de teugels nog strakker pakt dat ze sterren gaat kijken.