Zwangerschapsgymnastiek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Zwangerschapsgymnastiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 20:11

Na haar éigenlijk beloofde pensioen ( Hester mag al weer 18 jaar afstrepen op de kalender) heb ik haar vandaag toch nog even uit de wei getrokken, zondag gaan we namelijk meedoen aan de clubkampioenschappen, en ik had haar al een maand niet meer gereden Bloos .
Dus even leuk vrijblijvend beetje rekken en strekken vandaag Haha!, doet ze nog best goed voor een oud dametje die volgend jaar haar 10e veulen verwacht of niet Vork
Hester gaat zondag zelfs een old-lady-parcoursje afleggen van 70 cm Cool

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Even wakker maken Vork
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En Hesters favoriete onderdeel, het stóppen met rijden Clown
Afbeelding

Nou, wat vinden jullie van mijn omaatje Lovers. Hester is overigens een Schalkhaar, en voor de tweede keer drachtig van Colandro.

_Snooplover_

Re: Zwangerschapsgymnastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:16

hesteeer Cool
mag ze weer aan t werk Ach gut
Leuke foto's hoor! die laatste Nagelbijten / Gniffelen
Succes zondag!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:17

Ziet er goed uit joh! Ja voor een maand - niet rijden.
Wanneer is ze weer uitgerekend? Tong uitsteken Ze ziet er bollig genoeg uit Tong uitsteken

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:19

Je ziet der zichtbaar genieten ! Clown
Die goede oude hestaaaaaaaaaaaaaaaaah Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:22

Merrie ziet er goed uit maar ik vind het wel raar dat je een paard op vrijdag voor het eerst na een maand rijd en dan zondag al op wedstrijd wil, zeker omdat ze geen drie meer is lijkt me dat wat snel zonder enige opbouw.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 20:26

sjorsie schreef:
Merrie ziet er goed uit maar ik vind het wel raar dat je een paard op vrijdag voor het eerst na een maand rijd en dan zondag al op wedstrijd wil, zeker omdat ze geen drie meer is lijkt me dat wat snel zonder enige opbouw.

Behalve dan dat het geen echte wedstrijd is maar de clubkampioenschappen Knipoog. Wat betekend 5 minuutjes inrijden, je proefje fluitend rondrijden, uitstappen en paard lekker in de paddock. Waarna ze na een paar uur even een paar hindernisjes mag inspringen, een parcoursje rond mag gaan en klaar is Hester weer.
Ik denk dat ze het wel zal overleven Lachen, en júist omdat ze geen drie meer is is dat mogelijk..

En jaaa good old Hestaah, hierna mag ze echt met pensioen hoor Knipoog (behalve haar zondagse buitenritjes met Jos dan, die blijven *LOL* )

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:27

Joh 18 is toch nog veel te jong om met pensioen te gaan Knipoog
Ziet er goed uit...zal idd zoals hierboven beschreven wel iets meer tijd uittrekken voor het opbouwen Lachen

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:29

Ik vind het ook heel vroeg om haar met pensioen te laten gaan hoor... ik rijd nu een dravertje van 19 jaar bij, maar die loopt mijn merrie van 7 er echt wel uit! Als je haar goed in beweging houd en er is geen medische reden om haar met pensioen te laten gaan, kan je haar gewoon normaal blijven rijden, zal haar goed doen! Lekker samen aan de slag.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:00

ziet er lekker uit hoor enne lekker door gaan met rijden hoor mijn verzorgpaardje bloeit ook weer helemaal op sinds k er weer op rijd ( is 23 jaar)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:10

die van mij is zelfs 27... en niemand die het ook kan zien Clown
Kijk maar in mijn profiel als je nieuwsgierig bent Knipoog

Rust roest, hoe langer je lekker met een paard kan blijven werken hoe soepeler hij blijft Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 21:12

Ja lieve schatten, maar ik heb nog meer paarden te rijden, waar iets meer toekomst in zit dan in ons Hestertje, daarbij vind Hester het hélemaal niet erg om haar dagen op de wei te slijten met af en toe een uurtje in de bak of een buitenritje.. Mocht er ooit nog iemand komen die met haar aan de slag wil kan dat, maar ik heb er geen tijd meer voor Clown.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:20

Ik vind het er op de foto's goed uit zien.
Maar ik ben het wel met sjorsie eens, en dan kan dat dressuur proefje nog geen eens kwaad, maar om nou een parcoursje te rijden met een merrie die drachtig en uit conditie is, lijkt me niet z 'on strak plan.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 21:50

zerena schreef:
Ik vind het er op de foto's goed uit zien.
Maar ik ben het wel met sjorsie eens, en dan kan dat dressuur proefje nog geen eens kwaad, maar om nou een parcoursje te rijden met een merrie die drachtig en uit conditie is, lijkt me niet z 'on strak plan.

Uit conditie? Tot die maand hiervoor werd ze elke dag gereden hoor Haha!, en in die maand heb ík haar niet gereden, maar is ze wel vaak mee op buitenrit geweest en heeft ze een paar keer in de bak gelopen. Dus dat ze niet meer los en fijn dressuurmatig te rijden is okay, maar uit conditie is een heel ander woord Knipoog.
En die 70 cm springt ze met twee hoeven in haar neus Pling

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:54

Hester heeft alweer een lekker bol buikje Haha!

Succes met de clubkampioenschappen, kan ze makkelijk hebben Knipoog

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 07:43

aaaaah hestertje weer eens ze ziet er goed uit met haar mooie buikje!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 07:47

sjorsie schreef:

dit was teerste wat ik ook dacht. Zodra ze wat ouder beginnen te worden is regelmaat in t werk juiost erg belangrijk. Dan houden ze spieren en conditie vast.