Na lans stil staan ,zijn we weer aan het trainen en lessen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mvr_Eliza

Na lans stil staan ,zijn we weer aan het trainen en lessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:36

Mijn paard heeft een tijd stil gestaan , ze heb lekker zomervakantie gehad , en nu zijn we verhuist naar een andere stalling het is een hele leuke stalling ( boederij/pensionstal )
Hele lieve mensen , maar ik en me paard zijn nu hard aan het trainen , toen ik net op me nieuwe stalling stond en ik ging naar buiten met haar en toen ging ze stijgeren maar ik had me gimpjes aan en toen bleef ik in de beugel hangen met me flap van schoen, en met me rechterbeen ging ik door me enkel omdat ik naar achterviel, en toen was ik naar de dokter gegaan ,en het was licht gekneust ,maar eigewijs was ik ik moest rust houden maar nee ik ging de volgende dag gewoon er weer op in de rijbak , en toen hebben we ff rij foto's gemaakt ,

Cometaar is welcom Haha! , daar leer je van
Ze loopt wel aan de teugel maar te diep ,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mvr_Eliza op 21-09-07 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Mvr_Eliza

Re: Na lans stil staan ,zijn we weer aan het trainen en lessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:37

me 2e bericht is weg Haha!
Laatst bijgewerkt door Mvr_Eliza op 21-09-07 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:39

Sorry van het dubbel bericht,ik weet niet zo goed hoe bokt nog werkt met topic's maken Haha!

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:40

Ziet er goed uit!
De 1ste 2 foto's vind ik niet zo, daar moet nog veel aan gedaan worden.
De laatse 2 vind ik er goed uit zien!
Waarom heb je dubbelpost en quote?

edit: oh daarom Tong uitsteken, dan kan je die andere verwijderen, rechtsonder, een kruisje, en daarop drukken.

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:44

Carmenn_ schreef:
Ziet er goed uit!
De 1ste 2 foto's vind ik niet zo, daar moet nog veel aan gedaan worden.
De laatse 2 vind ik er goed uit zien!
Waarom heb je dubbelpost en quote?

edit: oh daarom Tong uitsteken, dan kan je die andere verwijderen, rechtsonder, een kruisje, en daarop drukken.

Carmenn_ @ Thnq Haha! , Ik vind die 1e 2 foto's ook niet echt leuk,maar men paard weet nog niet hoe ze de benen moet neer zetten en kan afentoe raar uit de hoek komen Haha! , Als ik een galopje wil doen dan galopeerd haar voorbenen en achter benen draven haha Haha! , daar moet nog veel aan gedaan worden Haha! , Ik weet niet hoe ik die bericht weg gaat , haha

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:46

ziet er best netjes uit alleen pak je teugels een heel eind korter zo kan je je handen 'gewoon' houden en zet je ze niet zo makkelijk vast. verder succes! (ook met je enkel)

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:50

M_Vainqueur schreef:
ziet er best netjes uit alleen pak je teugels een heel eind korter zo kan je je handen 'gewoon' houden en zet je ze niet zo makkelijk vast. verder succes! (ook met je enkel)

M_Vainqueur @ , Hahah dankje Haha! , ik heb andere teugels nodig want ze zijn al vrij kort Huilen , maar ik zal er aan werken Haha! , jij heb ook un leuk paardje

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:51

Beterschap met je enkel in ieder geval Knipoog
Ik vind de foto's er ontspannen uit zien. Je zou inderdaad je teugels wel wat meer op kunnen pakken.

Maar ik heb je topic wel 2x moeten lezen voordat ik alles begreep (door de vele typfouten)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:52

Mvr_Eliza schreef:
M_Vainqueur schreef:

M_Vainqueur @ , Hahah dankje Haha! , ik heb andere teugels nodig want ze zijn al vrij kort Huilen , maar ik zal er aan werken Haha! , jij heb ook un leuk paardje

Het maakt niet uit of je teugels korter zijn, maar dat je ze korter vasthoud(dichter bij het bit). Offtopic: dankje:P

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:54

loveyoutoo schreef:
Beterschap met je enkel in ieder geval Knipoog
Ik vind de foto's er ontspannen uit zien. Je zou inderdaad je teugels wel wat meer op kunnen pakken.

Maar ik heb je topic wel 2x moeten lezen voordat ik alles begreep (door de vele typfouten)

loveyoutoo @ , Dankje wel Haha! , ik heb nu alleen last van men kuiten haha maar dat gaat wel weer over eigewijs ben ik haha ik kan nooit rusten Haha! ,maar men teugel zijn al vrij kort , ik moet langere teugels halen Haha!

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:57

Zoals M_Vainqueur al zei: Het gaat niet om de lengte van de teugels zelf. Het gaat erom dat je de teugels korter neemt. Dus ze verder richting het bit vast pakt. Ze heb je ook beter contact met het mond van je paard. En hoef je je handen niet zover naar je toe te halen (zie foto 4). Lachen

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 13:00

M_Vainqueur @ Ik zal het straks proberen en dan maak me vriend wel foto's kijken of het dan wat word Haha! , als ik er niet afdonderd want mijn paard is heel speels vooral met de hooft doet ze net of ze in een achtbaan zit haha , Haha!

loveyoutoo @ Als ik men teugels korter doet dan komt ze om hoog, maar ook met opstappen komt ze om hoog Huilen , die foto 4 was een beetje raar ze schoot iets naar voren en toen gingen mijn handen letterlijk naar achter haha Haha! ,

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 13:01

En zo ik al zei we hebben een tijdje niet getraint Haha! , dus alles moet weer in zijn werk , Haha! ik heb nu ook 2 keer per week les

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 13:11

oo met les komt het wel goed maar je zei tegen loveyoutoo dat die dan de lucht in gaat als je teugels korter zijn...maar als jij de teugels korter pakt en dan je handen meer naar voren doet heb je precies dezelfde druk als dat je nu hebt. maar ik ben benieuwd naar de verandering(zou je die kunnen pm'en??)

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 13:13

M_Vainqueur @ , Ik zal je pm'en Haha! ,

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:19

Dubbelpost vandaar een slotje.