Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laura_horse schreef:Heeey,
Ik heb laatst foto's gemaakt van mijn verzorghaflinger. de foto's zijn van verschillende dagen. Ik verzorg haar samen met een ander meisje, die heeft de foto;s gemaakt en als zij er op zit heb ik ze gemaakt
Ik doe eerst de springfoto's
1.
2. oeeii, onthoofd
3. Dit vind ik zelf een mooie foto, alleen mijn houdig is k*t (op alle foto's trouwens.)
4. Whieeee ik zweeef!
5. Hierzo ging de balk eraf ze raakte hem met dr voorbeen als je goedkijkt zie je dat ook.
In de wei springen;
6. Landingg
7. wat gebeurde daar? ( Mieke, de andere verzorger erop)
8. Een zelfgemaakte hindernis (de stoelen konden zo omvallen hoor )
Dressuur;
9. (Mieke dr op)
10.
nog wat andere foto's
11.
12.
13.
Tips en Commentaar welkom! maar houd het wel netjes en graag zodat ik er iets aan heb. vooral mijn houding is bagger maar daar ben ik mee bezig De pony is nog maar 5 en is pas 3 maanden ong. intensief onder het zadel.
Op sommige foto's heb ik geen cap, dat is ten eerste omdat ik em toen vergeten was enzowieso is op eigen risico.
Laura_horse schreef:Heeey,
Ik heb laatst foto's gemaakt van mijn verzorghaflinger. de foto's zijn van verschillende dagen. Ik verzorg haar samen met een ander meisje, die heeft de foto;s gemaakt en als zij er op zit heb ik ze gemaakt
Ik doe eerst de springfoto's
1.
2. oeeii, onthoofd
3. Dit vind ik zelf een mooie foto, alleen mijn houdig is k*t (op alle foto's trouwens.)
4. Whieeee ik zweeef!
5. Hierzo ging de balk eraf ze raakte hem met dr voorbeen als je goedkijkt zie je dat ook.
In de wei springen;
6. Landingg
7. wat gebeurde daar? ( Mieke, de andere verzorger erop)
8. Een zelfgemaakte hindernis (de stoelen konden zo omvallen hoor )
Dressuur;
9. (Mieke dr op)
10.
nog wat andere foto's
11.
12.
13.
Tips en Commentaar welkom! maar houd het wel netjes en graag zodat ik er iets aan heb. vooral mijn houding is bagger maar daar ben ik mee bezig De pony is nog maar 5 en is pas 3 maanden ong. intensief onder het zadel.
Op sommige foto's heb ik geen cap, dat is ten eerste omdat ik em toen vergeten was enzowieso is op eigen risico.

? 

fammiie_x@ Jaa de foto;s zijn met m'n telefoon gemaakt

. 
haha gaaan we weer manege voorst onveilig maken (A)
haha ik ben dr mee bezig. Ja oke we gaan binnenkort ook met de kruisjes aan de slag. bedankt voor de tips!