Graag wil ik volgende foto's delen.
Dit is mijn laatste rit met mijn knollie Wiro. Ik heb er erg van genoten.
Ik heb de laatste tijd een hele omschakeling gemaakt van te streng en bruut naar zachtaardig en vragend.
Er zijn nog momenten dat ik wat te streng ben met vooral mijn binnenteugel (en dan nog het meest met mijn linkerhand) maar ik let er zo hard mogelijk op dat ik het niet meer doe.
Dan komt ook nog het naar beneden kijken, dit is iets dat heel moeilijk is voor mij blijkbaar
. Ik blijf denken dat haar hoofd er een keertje gaat afvallen.Maar het is wel al heel sterk verbeterd.
1- zie mijn geconcentreerde hoofd
, hier zie je heel goed dat ik erg op mijn handhouding aan het letten ben:
2- persoonlijk vind ik deze een heel fijn beeld geven:

3- galop is voor mij op deze hand erg moeilijk om te zitten (ik weet niet precies hoe dat komt maar ben er wel zeker van dat het aan mij ligt
):
4- poepzitten en tenen naar binnendraaien:

5- de veel te strenge binnenhand (en ineens de linker ook) die nog komt opzetten, zo zonde het verpest het fijne beeld:

6- alweer de binnenhand, alhoewel deze hier goed meevalt (mag zeker meer "openen" ipv "trekken"):

7- heel mooi beeld (kruipt wel een beetje achter de teugel, meer naar mijn hand toedrijven is dus de boodschap):

8- oefenen met Appuyeren. Als iemand me verbetertips kan geven om dit beeld mooier te maken dan hoor ik dat graag:

9- ik ben wel blij
, het klein beetje scharen zie je ook op deze foto:
Op de laatste twee foto's weet ik al dat ik mijn handen niet juist plaats, die moeten hier meer naar rechts toe (heb ik dat juist?). Ik zit ook tegen denk ik, ik vergeet elke keer op welke kant ik moet zitten om mee te zijn, is dat hier op rechts zitten? Er is ook nog te veel buiging.
Het is wel één van de weinige keren dat ik deze oefening in het rijden eens doe, dus wees mild

tips om alles te verbeteren zijn zoals altijd welkom
thx
grtjs