Moppie@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kosta

Moppie@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 20:52

Ik heb hier een paar foto's van mijn dochter met haar pony aan het rijden in de bak. Ze rijdt pas sinds maart en gaat in oktober voor het eerst starten. Ze doet nog veel dingen niet goed, maar al doende leert ze.
Wat vinden jullie van de combi. Kim vindt het in geweldig om op Moppie te rijden en heeft er heel veel plezier in.

Afbeelding

Kim met Moppie

Afbeelding

Aan het draven

Afbeelding

Ze zit wat naar achter, maar Moppie wil wel eens een bokje Duivel geven.

Afbeelding

Even van hand veranderen

Afbeelding

Ben ik in beeld Haha! , kan het baasje de singel lekker wat losser doen, voor ze me nog een paar rondjes aan de hand droog stapt.

Afbeelding

Het baasje kan wel helemaal blij in de camera lachen, maar ik wil alleen maar naar mijn vriendinnetjes in de wei Clown .

Heeft er iemand misschien nog tips, want het zadel wil naar voren schuiven en een staartriem kan ze niet goed aan. Ze gaat dan heel veel bokken en dat is voor Kim nog niet echt fijn. Moppie heeft geen schoft (jullie weten wel wat ik bedoel), dus het zadel heeft geen echte houvast.

Rampshellie

Re: Moppie@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:54

Geweldig! Vind het er nog netjes uitzien!
Leuke combi!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:56

Heel leuk stelletje zo!! Leuke pony ook!

Qua zadel, tsja, staartriem is toch enige oplossing die ik weet. Misschien betere singel, maar hoe weet ik dan ook niet precies... Wat ik wel echt vind is dat ze er veel beter op zou zitten met langere beugels en een langere zit, snap je? nu lijkt ze een beetje stoelerig en voor de balans (zeker bij bokken ook) is dat lange juist beter!! op foto 2 en foto 3 is goed de lijn te zien vanuit haar heupen naar voren en dan naar beneden. Als je de lijn van de bovenkant tot aan haar hakken recht hebt lopen maakt dat het plaatje af!! Succes met het starten en vooral veel plezier!

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 20:59

Jethafa: bedankt, ik ben het helemaal eens met die beenlengte, maar mijn eigenwijze 9 jarige bijna puber Clown denkt het allemaal al beter te weten en heeft het meteen door als ik ze wat langer heb gemaakt. Ik blijf het wel proberen, misschien komt er een moment dat ze het niet door heeft.

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 15:47

hoi hoi, wat een leuke combi! vind het goed dat je dochter en bodyprotector aan heeft!

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 18:59

Dank je.
Ja, veiligheid voor alles he.

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 09:36

Leuke combi zo, alleen lijkt het op foto 1 alsof ze helemaal scheef zit, schuift het zadel zo of heeft ze haar beugels ongelijk?

Voor de rest ziet het er leuk uit, met dat zadel.. geen idee.. jammer dat hij bokt bij een staartriem.

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 20:31

deniece: bedankt, het klopt dat het zadel wel eens wil schuiven. Moppie is heel goed in zich opblazen wanneer je wilt aansingelen. En als ze dan niet goed genoeg is aangesingeld, dan gaat het zadel schuiven.

_Elsjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:03

Leuk stel hoor! Enne, misschien een voorsingel? Gebruiken ze wel eens bij IJslanders:)

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 21:11

Wat is dat precies? Heb ik nog nooit gebruikt of gezien.
En bedankt voor de reactie.