Nou sinds dien echt door een ongelovelijk diep dal gegaan. In april begon ze met onregelmatig lopen. Dan weer een paar dagen tot 2 weken zuiver en daarna weer onregelmatig. Dat is door gegaan tot anderhalve maand geleden. Toen kom ze dus gewoon niet meer lopen. Pees dik, niet op het rechterbeen kunnen staan en maar sagarijnig zijn. Maar nog steeds gaf ze geen pijn. Zowel op de pees niet als in de hoef. Die tijd is echt iedereen erbij geweest. Maar niemand kon iets vinden. Tja, toen der pees dik werd, keken we allemaal uit naar tijden geen Bella. Of zelfs helemaal geen Bella meer. Maar toen ongeveer 5 weken geleden, liep ze plots beter. Afspuiten en de hele reutemeteut. Heeft ze aan de kroonrand een gat zitten. Niet overdreven, maar een gat. Waar het pus uit liep. Wist niet hoe blij ik moest reageren toen dat gebeurde. Een zoolzweer die na maanden zitten eindelijk uitkomt. Naja, op een verselijke manier en plaats, want nu zit ze dus met een stukje op der hoef waar geen nieuwe hoef zit laat maar zeggen.
Maar sindsdien gaat het met sprongen vooruit en zijn we weer voorzichtig aan het rijden. Nu weer voor de 4é keer echt weer aan het werk in de bak, wat toch wel weer redelijk gaat. Het gaat me erom dat ze weer goed over de benen loopt. De halshouding komt vanzelf wel weer goed. Commentaar daarover hoeft niet!!
En polocrosse, tja ben ik helemaal verliefd op geworden! En heb dit weekend meegedaan met het tournooi in Exloerveen. Wat echt top was. Dus moest Bell daar ook maar aan geloven.

Pasje verruimen
, kan vele malen beter, maar niet slecht

Ze gaf niets om stick + bal
, maar ben eerst gewoon met stick gaan rijden. Later hebben we nog overgegooid, maar geen foto's. 2 dingen tegelijk doen is niet echt het punt van me mams

Tips zijn altijd welkom!

en dat polo crossen lijkt mij ook wel geinig om te doen 
Jullie komen dr wel! 

.
Heeerlijke knuffelbeer