Werity (Osmium x Beaujolais) voor de 7e keer onder het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

merel90

Werity (Osmium x Beaujolais) voor de 7e keer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 17:25

Ik ben op dit moment bezig mijn eerste paard in te rijden, en ze pakt het heel goed op vind ik zelf. Ik heb er nu 7 keer op gezeten. De foto's zijn van hele slechte kwaliteit, sorry daarvoor, maar komt door stoffige binnenbak & maar paar minuten om foto's te maken Haha!
Maar dan hebben jullie alvast een indruk:

(deze foto is van de 6e keer erop, de enige foto die toen is gemaakt omdat de eerste keer op nieuwe stal was, dus al stress genoeg, en ze vond de flits eng Lachen )
Afbeelding

Afbeelding

Dit vind ik zelf een fijne foto Lachen
Afbeelding

Stilstaan vindt ze nog erg lastig..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De tweede keer galop onder het zadel, nogal slecht moment Haha!
Afbeelding

Dit vind ik zelf ook wel een fijn beeld Lachen
Afbeelding

En uitstappen, braaf paard Haha!
Afbeelding

Commentaar heb ik zelf expres nog niet gegeven, laat ik aan jullie over :d Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat dit pas de 8e keer was dat ze iemand op haar rug had zitten, en het rijtechnisch dus nog niet zoveel voorstelt..

CarpeDiem

Re: Werity (Osmium x Beaujolais) voor de 7e keer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:46

Jammer dat de fotos zo onduidelijk zijn merel. Daardoor kunnen we eik niet zo heel veel zeggen. Maar wat ik zo kan zien ziet t er in elk geval niet geforceerd en nog een beetje wankel uit. Maar dat is helemaal niet erg voor de 7e keer!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:07

Idd jammer van de kwaliteit !!

Het ziet er helemaal niet slecht uit Merel !! Ik kanzelf totaal niet met schoenen rijden, en daarom zal ik het ook zo niet aanbevelen, ik zou een laars of iig een chap aandoen (aangezien jou laarzen overleden waren toch ? Haha! )

Verder zou ik me niet druk maken om het halthouden, dat is ook moeilijk. Ik houdt zelf altijd voor ogen dat je alles voorwaards oplost, dus is het belangrijk dat ze eerst de voorwaards leert voor het stilstaan. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

angela333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:50

Jammer van de foto's idd, maar ken het probleem met binnenbakken en foto's helaas.

Maar verder knap dat je al zover bent met haar. En idd gewoon geduldig blijven met dat stilstaan
leren ze uiteindelijk wel.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 19:39

idd, jammer dat de qualiteit zo slecht is.. ze lijkt het goed te doen Ja en idd ziet het er nog een beetje wankel uit allemaa. maar erg gek is dat ook niet Knipoog

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 20:07

dankjewel voor de reacties! Het is inderdaad allemaal nog een beetje onwennig allemaal, maar komt allemaal wel Lachen voor mij ook het eerste groene paardje, dus alles is nieuw voor beiden haha.
Maar idd lastig door die slechte kwaliteit..ik heb nog geprobeerd ze beter te krijgen, maar het is nog niet veel..

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 16:01

Ziet er goed uit merel! Zou me alleen nog niet te veel concentreren en druk maken over dat halthouden. Zorg eerst maar dat je een stuur, gas en een rem hebt. Voorwaarts is de komende tijd toch het belangrijkste, als je eenmaal meer controle hebt komt dat halthouden wel, maar ga je er vooral niet op concentreren. Zon jong paard heeft al genoeg te verwerken, waarschijnlijk word ze al lastig genoeg van het stilstaan, dus maak het je niet te moeilijk en concentreer je op dingen die er voorlopig echt toe doen. dat halthouden komt wel. Knipoog

En bovendien, salinero en sunrise staan ook niet stil Clown

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 16:18

dankjewel!

haha daar heb je gelijk in..dus wie weet, over een paar jaartjes Knipoog