Vandaag weer op een super leuk beestje gereden, een 5 jarige merrie.Ik heb toestemming van de eigenaar om de foto's te plaatsen.Dat waren ze weer,
Is dit dezelfde als dat spook van de vorige keer? die de hele betonnen muur aan bonken bokt? Ziet er leuk en netjes uit, wel af en toe wat groen, maar dat is niet erg met haar leeftijd! heel leuk!
TS heeft ook pas ook een topic geplaatst, waar het paard waar ze opzat dat dat hij als rodeo paard geboren was
Jij rijd paarden voor Jansen van den Hout toch? Ik heb er een paar zien staan op de site. Leuk paardje is dit. Lekker vlot beestje geloof ik?
amai, wat kan jij fijn rijden!Het beeld ziet er zeer vriendelijk en ontspannen uit, aangenaam om naar te kijken!
Wat een leukerd! Ziet er heel ontspannen uit en er zit ook een heel aansprekend hoofdje op...Leuk hoor, zou niets voor mij zijn om handels paarden te rijden voor een ander. Zeker met zulke paarden, dan kost het me meer dan dat ik zou verdienen Onze jongste hengst is van een Osmium zoon, als ik deze foto's dan zie ben ik benieuwd hoe die van ons gaat worden