Haflinger Floortje@wedstrijddebuut!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Floortje2002

Haflinger Floortje@wedstrijddebuut!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 11:56

Zaterdag de 15e hadden we ons aller eerste wedtsrijdje, onderling, 2 B proeven.

ik heb Floor nu ruim een jaar en de laatste maanden door omstandigheden pas echt een beetje serieus met haar aan het werk.

we hadden in de eerste proef B4: 189punten en in de tweede proef B3: 203punten.

en we waren dagkampioen! lol!!!!

nou , hier de foto's.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

eigen commentaar:

tenen naar binnen Bloos

gr leonie

ravellie

Re: Haflinger Floortje@wedstrijddebuut!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:57

Ik dacht even: dit is de haflingerdag in Ermelo
Maar geloof het toch niet

Wel knap van je joh
Eerste keer starten en direct kampioen

Gefeliciteerd hoor!

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:58

Ziet er goed uit!
Gefeliciteerd!
Mooie haf!

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 12:22

@ravellie: dank je en nee helaas niet de haflingerdag haha ik hoop daar volgend jaar heen te kunnen.

@babsiejana: dankjewel

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:27

Ziet er netjes uit zeg! Leuk hafje, mag in mijn ogen alleen nog wel wat voller worden, niet zo zeer dikker, maar meer spieren.
Ga je ook officieel starten?

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 20:53

@Barbie1986: hey dankje, ja ze moet inderdaad nog spieren krijgen. ik heb haar nu een jaar. in het begin weinig gereden doordat ik eerst maar weer eens moest leren dat paarden weer leuk waren

(lees: lang verhaal, voordat ik floortje had kocht ik een 2 jarige merrie bij een niet bij naam te noemen handelsstal die me bijna doodschopte tegen mijn hoofd. merrie schopte gericht, pure angst, vervelend verhaal. moest haar inruilen en heb toen floortje mee naar huis genomen........ik moest echt met alles overnieuw beginnen, zelfs shetlanders meenemen aan een halstertouw was in het begin een hele overwinning. )

dus de eerste maanden rustig opgebouwd voor me zelf. (floortje was toen net een paar maanden, onder het zadel), toen ging het beter maar moest ik in november en december aan mijn ogen geopereerd worden. pas in februari er weer op. maar door slechte bak enzo helaas geen vast ritme.
in april kreeg ik een ongeluk met carten. wiplash. banketstaaf, maar goed, om een lang verhaal kort te maken, ik rij sinds juli ongeveer wat fanatieker en regelmatiger en het gaat nu ook erg lekker. eerst was ze nog al ondeugend, niet terug te rijden in tempo etc etc. maar nu gaat het veel beter, doet erg haar best werkt graag mee......

landelijk starten, ja het kriebeld wel heel erg. eerst gaan we regelmatig oefenen met de trailer, en als dat allemaal goed gaat komt er pas een startkaart. mijn vorige pony was in het begin toen ik starte een draak met laden, dit veroorzaakte onnodige stress, en aangezien floortje daar nogal gevoelig voor is wil ik dat voorkomen. ik moet ook bij de paarden starten dus zou haar het liefste eerst thuis op L niveau hebben lopen voor we beginnen. mijn pony ook bij de paarden gestart en dat ging goed, maar ja je moet er gewoon iets harder voor knokken......des te groter de uitdaging zullen we maar zeggen....

gr leonie