Pompidou @ oefenparcours in Ouderkerk a/d Amstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_1982

Pompidou @ oefenparcours in Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 09:54

Na een zomerstop van 4 maanden heb ik afgelopen weekend weer voor het eerst wedstrijd gereden, zaterdag dressuur en zondag springen. Hier wat foto`s van de vaste fotograaf die bij elke wedstrijd op Stal Amstelhoeve aanwezig is.
Meneer vindt andere hindernissen dan thuis een hele goede reden om al meters voor de hindernis te weigeren of net voor of in de hindernis. Nou ja we oefenen gewoon door, al wil ik jullie een aantal foto`s niet onthouden.

Eerste parcours:
Hindernis 2, wat langer meezitten boven de sprong kan geen kwaad zie ik nu.
Afbeelding
Hoe ingespanner in kijk, hoe meer Pomp het met zijn ogen dicht gaat doen Haha!
Afbeelding
Na een weigering, deze hindernis hadden we nog nooit gezien, sprong hij toch maar (eerste van de dubbel)
Afbeelding
En dan krijg je dit als resultaat op de tweede van de dubbel omdat hij toch wat terughoudend sprong
Afbeelding
Uiteindelijk hadden we op hindernis 6 de derde weigering en moesten we het parcours verlaten.

Tweede parcours (eigenlijk zouden we een B parcours springen maar door de resultaten van het eerste parsours leek het me beter nog een keer oefen te starten):
Weer de spannende nieuwe hindernis waar we nu op het laatste moment voor weigerde waardoor de hele hindernis opnieuw opgebouwd moest worden
Afbeelding
Uiteindelijk zijn we er overheen gekomen
Afbeelding
Pfff het is toch wel heel vermoeiend om je elke keer zo te moeten aanstellen als paard
Afbeelding
En we kunnen, na nog een aantal sprongen op het inrijterrein te hebben gemaakt, uitstappen en naar huis
Afbeelding

Mocht iemand nog opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Anoniem

Re: Pompidou @ oefenparcours in Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:56

Ziet er erg leuk uit!
Je kan wel heel duidelijk zien dat je paardje het superspannend vond.
Maar dat is niet heel raar natuurlijk Lachen
Succes verder!

fluffyfox

Re: Pompidou @ oefenparcours in Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:19

HAHAHHAHAHAHAHAH
gekke pomp
maar toch mooie fotos weer zeg
volgende keer ga ik wel weer mee wat mij betrefd hoor, kan ik meteen mn eigen camera eens goed testen Haha!
maar die B komt er best hoor (net als de M trouwens)