Julius is goed doorgereden geweest toen hij in is gereden, maar er is eigenlijk dik een half jaar niks aan gedaan, De eigenaar heeft twee kinderen maar die zijn nog te jong om hem goed door te kunnen rijden. Dus hebben ze mij gevraagd om hem wat verder door te rijden en hem de nodige ervaring te geven.
Ik ben er van op de hoogte dat mijn beugels te kort zijn, wil ze van de week langer gaan maken.. Maar het blijft een jong ding alhoewel hij hartstikke braaf is en nergens van schrikt neem ik toch liever het zekere voor het onzekere. Ook moet ik zeggen dat ik eigenlijk 4 jaar lang alleen maar op dressuurzadels heb gereden en dus dit zadel nog wat onwennig is voor me.
Het zou fijn zijn als jullie er rekening mee houden dat ik hem nog niet zo lang rijd, en dat het nog een jong dier is!

Ik zou graag onderbouwd commentaar krijgen waar ik iets aan heb, en als het kan ook vriendelijk

1.

2.

3.

Ik ziet hier verschrikkelijk en hier is duidelijk te zien dat ik mijn beugels best een gaatje of 2 langer mag maken

4.

5.

Hier is het iets beter dan net, maar het zelfde verhaal

6.

we zijn al rustig wat aan het verruimen, dit pakt hij goed op.
7.

8.

gedraag me als een pudding
9.

teen naar binnen

Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar heb mijn handen vaak ongelijk.. dit is iets waar me me zeer bewust van ben, en me ook ontzettend aan erger
ben daar dus ook vreselijk hard aan het werken! edit; heb ze nog eens bekeken, en zie dat het wel meevalt op de foto's, het gaat om mijn linkerhand