Ik heb een blessure aan mijn linkerhand waardoor ik teveel met mijn rechterhand ga doen, en kan die dus moeilijk ontspannen. Daar ben ik nu al een paar weken extra op aan het letten. Vond het vandaag al stukken beter gaan.
De meeste foto's zijn van het wijken. Het gaat nog niet helemaal zoals het hoort, maar ik ben al lang blij dat ze opzij gaat voor m'n been. Hoop dat jullie wat tips hebben.
http://img45.imageshack.us/img45/8879/picassoenumiseptember64ya0.jpg
Beetje wazig.

Dit doet ze het meest, ze gooit haar kop in de lucht en wil over de buitenschouder weg lopen.
Meestal heb ik m'n buitenbeen er wel goed bij, als ze dit doet maak ik haar eerst weer recht, of maak ik gelijk een volte.

De kwpnr pas

Ik heb natuurlijk niet alleen maar gewijkt. De rest van de foto's vond ik niet zo'n fijn beeld geven.
)
. Met haar rijdt ik nu nog B (pas 3 wedstrijden mee gereden, kan pas weer in t voorjaar starten maar wil haar in de winter wel zover krijgen dat ik een L proef zou kunnen rijden)

Gewoon een stukje voor je been omzetten zodat zij het amper merkt! Kan je ook doen na een rechts/linksomkeert.. In plaats van steeds de ac-lijn te pakken