ik op truffel

evelien op boris

boris op het tonnetje

truffel op het tonnetje

en verschil tussen melanie op bonny en evelien
melanie

en evelien

mou doeiii
en laten jullie even een berichtje achter??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

egt stoerr lieff
Pel schreef:ligt het zadeltje op de kleine pony niet te ver naar voren. ze zit erg ver achter in het zadel. dat is niet lekker voor de rug van de pony.
Verder is dit meer voor de lol dan het "echte" rijden, als je het vergelijkt met de bovenste meid op de tinker. moet ook kunnen, ze is nog jong denk ik![]()
niet iedereen is een anky, lol hebben we vroeger allemaal gehad
Wel netjes cap op enzo! potverdikkie schreef:O, o, dit worden weer 10 pagina's gezeur over wel of geen fijn beeld, zeur zeur.
MEIDEN LEUK HOOR!! GENIET GEWOON LEKKER DOOR VAN JULLIE PONY'S!!
wat een ontzettende leuke en grappige naam 

Pel schreef:ligt het zadeltje op de kleine pony niet te ver naar voren. ze zit erg ver achter in het zadel. dat is niet lekker voor de rug van de pony.
Verder is dit meer voor de lol dan het "echte" rijden, als je het vergelijkt met de bovenste meid op de tinker. moet ook kunnen, ze is nog jong denk ik![]()
Jorine_ilysm schreef:Ja , Sorrie maar ook mij geeft het een te verkeerd beeld.. Jullie zijn er veelste groot voor.. Sorriie..
Vorderest leuyke paardjes![]()
Groeten.
evanescence schreef:Pel schreef:ligt het zadeltje op de kleine pony niet te ver naar voren. ze zit erg ver achter in het zadel. dat is niet lekker voor de rug van de pony.
Ga ik in mee
Norway_girl schreef:Ziet er leuk uit dames! Tja, rijtechnisch kan je altijd wel fouten opzoeken hè. Maar spelenderwijs leert men!