De Apeldoornse, de wedstrijd waar ik altijd het hele jaar naar uitkijk
.Altijd super gezellig, en het is leuk dat iedereen mag meedoen(mits je in Apeldoorn woont natuurlijk
).Ook de mensen zonder startkaart mogen namelijk meedoen, in de klasse oefen-B en groen.
De mensen met startkaart doen gewoon in hun eigen klasse mee, en de wpen tellen ook mee.
Aan het einde van de dag is er altijd parade, dus dat maakt het altijd weer extra leuk
.Ik deed met Kevin mee in het B springen en de L2 dressuur.
Eerst moest ik 10 uur springen.
Het parcours was niet erg moeilijk, dat is het daar meestal niet....
Op de 1e hindernis ging het alleen even fout.
We kwamen totaal niet uit, en hij redde het niet.
Toen stonden we midden in de hindernis, en Kevin deed nog een poging om de springen, hij deed zijn voorbeentjes al omhoog, de schat
.Maarja, dat lukte dus niet....
Toen hebben ze de hindernis opnieuw opgebouwd, en opnieuw aangereden, en toen waren we verder helemaal foutloos
.Dus hebben we er weer een wpje bij, de teller staat nu op B+5
.
Lekker koppie, jammer van die auto.

Aan het wachten voor het springen.

Weer aangalloperen na de grote hindernis-omvergooi-truc.

En vliegen maar
.
En de laatste hindernis alweer
.Kevin vind het volgens mij allemaal supersimpel, voor zover ik het kan zien heeft hij zijn ogen dicht
.Toen moest ik pas om 10 over 3 dressuren.
Ik was ontzettend verkouden, hartstikke moe, en helemaal niet lekker, dus verwachte er helemaal niks van......
Maar met losrijden liep hij eigenlijk best fijn.
Wss omdat hij die ochtend dus ook al had gesprongen, en dan is hij wat losser, en dat is het toverwoordje bij Kev, lossigheid.....
Hij mocht hier en daar nog iets actiever, maar dat risico wilde ik niet nemen met de bodem daar.
Dat is namelijk het nadeel van de Apeldoornse, het is in BERG en bos, dus het is nogal heuvelachttig, er is zowat geen recht stukje te vinden
.Ik was een beetje bang dat ik hem dan helemaal kwijt zou raken, dus dacht, dan maar een braaf proefje.
Maar in de proef was hij er helemaal, en liep hij toch fanatiek
.Hij liep echt een heeeeeele fijne proef, mijn moeder en ik zeiden al dat dit wss de beste proef van ons was.
Ik had 185 punten, opzich netjes, maar we hebben slechter gereden met meer punten.
Maar dat is niet zo erg.
Dit was trouwens de laatste keer L2, wanneer we M gaan starten weten we nog niet, hebben we nog geen wedstrijd voor opgegeven.
Volgende week eerst maar weer crossen

Even poseren, jammer dat hij net zijn mond opendoet.

Lekker drafje

Jaaaaaaaaaaaa, hij doet het, eindelijk, hij deed een beetje middendraf, hebben we zo vreselijk lang op geoefend, en nu, sinds een paar weekjes begint het dan toch eindelijk te komen.
Je ziet, het is nog niet zoveel, maar ik ben hier al zo vreselijk trots op

Jammer dat hij wazig is, maar het is wel een lekker galopje
.
Even een detail
.Jammer dat ik net mijn hak optrek, das wel een beetje stout van mij
.
Halsstrekken, dan moet ik natuurlijk wel rechtop blijven zitten
En toen de parade.
Paard natuurlijk netjes in het wit gestoken
.Hij was superdruk, en vreselijk sterk.
Hij vind het namelijk errug leuk
.Hij doet dan niet gek ofzo, maar hij wil gewoon hard, en gaat tegen zijn voorganger duwen, die vinden dat meestal niet zo leuk, dus om trappen te voorkomen, moet ik behoorlijk afstand houden, wat resulteerde in zere handen.....
Wel was het errug leuk om te doen, zoals altijd

In ben de achterste
.
Mijn hand is een beetje hoog, maar hier zie je dus dat we allebei errug veel plezier hebben
.Al met al was het weer een hele geslaagde dag, en ik hoop echt dat ze voor volgend jaar een andere locatie kunnen vinden, aangezien het hier niet meer kan.