1 bak die dicht kan en en 1 nieuwe bak die nog niet dicht kan. (zijn ze wel van plan)
maar goed vorige week had ik een goed rooster en kon ik elke dag in de bak die wel dicht kan. Nu had ik donderdag priveles in de nieuwe bak, die dus niet dicht kan. Het 1e half uur ging super, maar bij het laaste half uur lukte het hem om de bak uit te rennen. Gewoon in 1x voordat ik het wist was ik de bak uit.
Later heeft me instructice hem maar aan de longeerlijn gedaan.DAt ging harstikke goed. Maar nu komt het. Ik heb nu een minder fijn rooster dus ben vaker verplicht om in de nieuwe bak te rijden.omdat in de andere bak lessen zijn. Maar hoe krijg ik meneer in de bak. Meestal gaat het wel even goed. Maar nu hij dat door heeft.
veder wil ik het volgende proberen. Aan het einde van de bak rijden (is een hele grote bak) of elke keer als hij eruit rent hem aan de longeerlijn doen. En dan weer na 5 minuten er weer op.
maar ik ben dan bang dat ik dan zijn zin geef. Of zou het helpen, steeds aan de longeer lijn als hij eruit rent. Echt heb al geporbeerd om om te trekken (ik weet niet echt de juiste manier) maar hij loopt gewoon stug door. Zelf als zijn neus mijn laarzen aanraken (ow wat hou ik toch van haflingers
)maar is mijn iedee een goed idee. of zouden jullie iets anders weten?