Ik was tevreden maar mijn punten vielen me af. 171!Nu ik mijn foto's heb bekeken lijkt het net of zit ik der steeds in der mond te trekken. Onder het rijden heb ik hier geen last van gehad. Ze voelde licht in de mond........ Wel was ik erg blij dat ze in de proef redelijk constant liep. Ze wil der neusje er nog wel eens uit lopen. Op de foto's zie ik nu ook dat ze zo nu en dan wat te diep was...... Nou ik hou op met banketstaaf kijk en vertel me wat er beter kan
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Na de dressuur hadden we de vaardigheid. Dit ging boven al mijn verwachtingen uit. Zoals sommige van jullie wel weten is stilstaan niet ons beste onderdeel
Maar kijk eens....12.

Rond half 4 mijn springen. Ik was doodzenuwachtig. Het was al glad in het begin en ik was als de dood dat we zouden glijden. Eenmaal in het parcours zetten Vrony er redelijk gas op. En dat koste ons op hondernis 8 een balk. Jammer maar helemaal niet erg. Anders hadden we barage gemoeten en dat was nog hoger en dit vond ik al eng 8) Maar we hebben het weer overleefd...
13.

De parade was dit jaar ook leuk ik liep naast Majorie want haar zusje was helaas geblesseerd na het springen. Vrony heeft haar super gedragen. Nog bedankt Majorie voor het wisselen :wink: . Vrony had helemaal overal en nergens schuim zo zwete ze.
Al met al een leuke drukke maar geslaagde dag.