Suus (L2) @ work (mataro x indoctro x voltaire)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Suus (L2) @ work (mataro x indoctro x voltaire)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 15:08

Hoihoi,
Begin deze week heb ik Suus in het wit gestoken en zijn er wat foto´s gemaakt Pling. We zijn nu L2+4. Ze heeft een tijdje niet zo lekker gelopen ivm rugproblemen, maar de afgelopen twee wedstrijden heeft ze laten zien dat ze weer helemaal terug is op niveau Pling . Ben erg trots op mn paardje Ach gut Maar we blijven het nog eventjes lekker rustig aan doen, we gaan eerst over 2 wk. verhuizen naar een andere stal, dus dat is ook weer een hele hapening.

Eerst een foto´tje die op het stuwconcours van ons is gemaakt door http://www.evenementenfotos.com (de foto is gescand). (zit lekket scheef Koe )
Afbeelding

De rest spreekt wel voor zich denk ik…
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Doei, doei

xsimone

Re: Suus (L2) @ work (mataro x indoctro x voltaire)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:10

Het ziet er leuk uit! Lachen
Gelukkig is hij er weer bovenop gekomen met zn rugproblemen! Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:49

Ziet er lekker ontspannen uit, leuk paard ook!
Succes met de verhuizing!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:56

Leuk om jullie weer aan het werk te zien, suus ziet er knap uit! Wanneer komt Karl voor de zadels?
En wanneer is je volgende wedstrijd?

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:56

Misschien dat ik dan ook kom kijken, kan ik gelijk zien hoe ver jullie vooruit zijn gegaan, ook ben ik erg benieuwd naar de nieuwe stalling.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 16:24

Ursy schreef:
Misschien dat ik dan ook kom kijken, kan ik gelijk zien hoe ver jullie vooruit zijn gegaan, ook ben ik erg benieuwd naar de nieuwe stalling.

Karl komt aankomende woensdag. Ik ben benieuwd, want hij neemt ook al wat andere zadeltjes mee. Ik heb morgen wedstrijd bij de Valom. Ze voelde even weer wat schever de afgelopen dagen, maar wel erg los, dus ben benieuwd hoe het gaat Lachen. En dan fftjes niet. Ff lekker de boel nog bevestiggen. Ze heeft nog steeds wat balansproblemen, dus lekker verder studeren met Suusje. En natuurlijk wennen op de nieuwe stal Lachen

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:44

hallo,, wat een leuk paardje heb je onder je kont! ziet er goed uit.. alleen als ik je 1 tip mag geven met wijken moet je proberen niet je linkerhand over de manenkam te leggen verder ziet het er goed uit

Achmeddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:55

Je hebt zeker een leuk paardje! Lachen
Het valt me alleen op dat je op een paar foto's erg naar beneden kijkt, waardoor je houding ook verminderd, iets om aan te werken dus Lachen

Spring je er ook mee?

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 19:01

yorin schreef:
hallo,, wat een leuk paardje heb je onder je kont! ziet er goed uit.. alleen als ik je 1 tip mag geven met wijken moet je proberen niet je linkerhand over de manenkam te leggen verder ziet het er goed uit

Hehe, zo heb ik het altijd geleerd. Bloos Maar het ziet er idd niet zo charming uit...

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 19:15

wasbeer_ schreef:
Je hebt zeker een leuk paardje! Lachen
Het valt me alleen op dat je op een paar foto's erg naar beneden kijkt, waardoor je houding ook verminderd, iets om aan te werken dus Lachen

Spring je er ook mee?

Ja mijn houding is vaak krant, vooral als ik aan het trainen ben. Dan zit ik vaak krom. Op wedstrijd probeer ik wel altijd enorm recht te zitten en heb dan ook altijd wel een 7 en soms een 8. Maar ik schaam me ook altijd als ik zo krom zit.... Bloos Heb dat helemaal niet zo door als ik zo druk aan het trainen ben... Boos! Dus idd ook een punt om in de training aan te werken! tnx. Lachen
Mijn vriend sprong eerst wel eens met der, maar na een pittige springclinic heeft ze een behoorlijke tijd last van der rug gehad. Althans ze denken dat het daardoor zou kunnen komen, maar goed zeker weet je het nooit. Ze is na de osteopaat geweest en sinds dien heb ik niet meer met haar gesprongen en mijn vriend niet meer sinds die clinic. Maar als ik zelf spring is het niet hoog hoor Tong uitsteken Het springen is dan echt een onderdeel van mijn dressuurtraining.
Ik heb haar nu een jaar en voorheen heeft ze idd ook altijd gesprongen. Ze zijn een paar keer met hara gestart en ze was L. En gezien haar afkomst zou je ook zeggen dat ze lekker moet kunnen springen, maar ik (de dressuurmuts Tong uitsteken) heb er wel mijn twijfels bij. Ze is niet lekker te bewerken met springen, ze is snel onzeker wanneer ze de afstanden zelf niet mag bepalen of wanneer ze iets niet kent etc.. Verder wordt ze dan behoorlijk heet en gaat ze alleen maar hard, hard en hard waardoor ze niet echt de lucht in komt. Dus ik ga nu gewoon lekker dressuren dat is toch de belangrijkste basis en misschien doe ik ooit niet iets met t springen Clown Cool

Je springt zelf wel zie ik??

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:24

Wat een leuk paardje heb je! Beetje hetzelfde kleurtje en type als die van mij. Maar dat kan ook wel, want ik heb ook een Trakhener. En Mataro is zijn halfbroer! Leuk zeg om eindelijk eens iemand op Bokt te zien die ook een Trakhener heeft!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 09:37

PolosportJ schreef:
Ursy schreef:

Karl komt aankomende woensdag. Ik ben benieuwd, want hij neemt ook al wat andere zadeltjes mee. Ik heb morgen wedstrijd bij de Valom. Ze voelde even weer wat schever de afgelopen dagen, maar wel erg los, dus ben benieuwd hoe het gaat Lachen. En dan fftjes niet. Ff lekker de boel nog bevestiggen. Ze heeft nog steeds wat balansproblemen, dus lekker verder studeren met Suusje. En natuurlijk wennen op de nieuwe stal Lachen

Dan kom ik misschien wel kijken, succes in ieder geval vandaag op de wedstrijd!