Ik heb elten nu een klein half jaar. Mijn houding is niet al te best, al wordt dit steeds beter volgens mijn instructrice. Vandaag had ik les en heeft mijn instructrice een paar foto's geschoten. En inderdaad Renske (instructie) we zijn al een heel stuk verbeterd. Nog bedankt rens voor het schieten van de foto's. ze zijn veel van dezelfde hand, maar we hebben natuurlijk ook op de andere hand gereden. Ik heb de wat mooiere foto's eruit gepikt, anders waren het er wel heel veel. wel een beetje lief voor ons zijn hè!

ik geloof dat we nu echt aan het werk moeten (had al eerder ingereden, ik dacht dat de les een half uurtje eerder was, slim
)
het baasje kijkt nog weleens naar beneden, maar toch heeft ze nog niet veel gevonden.

baasje houd haar armen nog weleens stijf en trekt haar hakken op, maar ik doe mijn best.

een poging tot drafstrekken, dit is nog moeilijk. Het baasje zit hier nog teveel naar voren met haar bovenlijf en zet haar armen vast, maar ik doe goed mijn best.

een galopje, ik vind het soms nog moeilijk om goed aan te springen. en als ik dan in galop zit ga ik graag nog heel hard. Het baasje vind het nog moeilijk om haar armen ontspannen te houden met een boogje.

kijk hier doet het baasje wat beter haar best.

de les was klaar en baas en ik zijn gelijk afgeleid

en dan moet ik nog gaan poseren ook, daar had ik natuurlijk geen zin in hè

nou vooruit dan, ik zal nog een keer lief kijken omdat het moet

en dan gaan ze mijn ogen ook nog een keer op de foto zetten, ik weet dat ze onweerstaanbaar zijn, nou vooruit dan maar

nou doei en tot de volgende keer

Echt een mooi dier, hildetc.