djep en ik @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

play_coy

djep en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 19:38

heyy,

hier foto's van mij en de arabier waar ik vorig jaar tot over mijn oren verliefd op ben geworden! ik heb hem een jaar lang gereden verzorgd en alles wat er natuurlijk bij komt. Met pijn in mijn hart moest ik verhuizen naar het buitenland, en mocht uiteindelijk djep toch niet meenemen van mijn ouders.Met groot verdriet en vele tranen moest ik hem toch loslaten Huilen .. maar werd hij een dag nadat ik ben vertrokken verkocht aan een hele lieve vrouw die er endurance mee gaat rijden Haha! toen ik het hoorde dat hij verkocht was stond ik werkelijk te springen van blijdschap Tong uitsteken omdat hij een onwijs goed tehuis heeft gekregen met veel liefde en aandacht Via via ben ik te weten gekomen dat djep nog alleens naar buiten gaat samen met ibbel en haar paard. ik blijf hem natuurlijk missen, maar omdat ik weet dat hij het goed heeft en krijgt neemt die pijn ook af.

de foto's zijn van een training, een week voor zijn laatste koers, een van de laatste weken dat ik er nog was, dus heb ervan genoten natuurlijk Tong uitsteken .

eerst beetje opwarmen
Afbeelding

kanjer!
Afbeelding

en we zijn nog langg niet moe hoor!!
Afbeelding

Afbeelding

het is en blijft gewoon een kanjer!
Afbeelding

nou dit was het dan! vind t leuk als jullie een reactie geven:D

LF_xx_D

Re: djep en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:45

Heb niet echt verstand van rennen, maar ik geloof dat jullie er allebei ontzettend veel plezier in hebben! Vooral die laatste foto vind ik mooi! Lachen
Laatst bijgewerkt door LF_xx_D op 14-09-07 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:49

ja, echt leuk, heb je ook een filmpje toevallig? Tong uitsteken

Charelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:49

Die laatste foto vind ik ook erg mooi! (uitvergroten misschien een leuk idee? Knipoog )
Verder heb ik er weinig verstand van.. Afscheid nemen is altijd rot, maar idd fijn dat hij een goed huis heeft gevonden en goed verzorgd word! dat helpt wel met het verwerken Lachen
Sterkte ermee verder !

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 20:38

iemand op mijn msn heeft me ooit een filmpje gestuurd, ik ga vragen of ze hem nog eens kan sturen ivm ik een andere computer heb nu. dan plaats ik hem wel even Haha! jaa ik heb de eerste uitvergroot, met de andere foto's verkleind in de hoeken en van de eigenaar op mn afscheid een onwijs mooi schilderij gekregen ga ik err zosnel mogelijk opzetten

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 23:26

de 1se en de enalaatste zijn echt prachtig.. Jammer dat je hem hebt moeten verkopen Ach gut
Gelukkig heeft hij een goed tehuis Knipoog

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 07:39

Mooi paardje jammer dat je hem moest verkopen maar gelukkig heeft ie nu weer een goed baasje! Knipoog

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 09:26

Mooi paardje hoor! Ohw wat lijkt me dat gaaf om te doen. Jammer dat je hem moest verkopen, maar gelukkig is hij goed terecht gekomen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 09:29

Heel mooi paardje Lachen
Ziet er echt heel leuk uit Haha!

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 12:48

dankje, hij was niet van mij maar had een eigenaar stond in training, maar ik had de zorgen op me genomen. Maar het lag toch natuurlijk bij mijn ouders of hi mee kon anders werd hij verkocht. uiteindelijk is het klimaat ook niets voor hem, het is dan wel een arabier maar als je het koude nederland bent gewend is het bloedhete egypte niets voor hem!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 13:29

Oeeh, knap paardje. Ja, Ik vind de een-na-laaste erg leuk.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 14:21

Licht het van mij of is dat zand heel erg mul?
Ziet er verder leuk uit Lachen

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 21:43

@ kir_ples, het zand was een beetje mul, maar niet zo mul dat er niet op kon gereden, op deze alweatherbaan lijkt het altijd wat zwaar maar als je erover heen loopt valt het reuze mee, word ook elke dag 2x gesproeid en gesleept:D