Er is ook een klik tussen het rijden en de lesgeefster. Ze heeft geduld. Zelf heb ik nogal eens de moeite om vooral niet boos te worden. Zei toen tegen me tel dan maar tot 10 want boos worden kan je alltijd nog. Dat heeft bij hem geen zin want dan wordt hij alleen maar druker.
Veder deed hij het super het 1e half uur. Zelf toen er een paard eruit ging (soms wordt hij beetje gek als hij opeens alleen is) Maar omdat het een nieuwe bak (was eerst een grote paddock) kan de bak nog niet dicht. Dus je hebt een opening in de bak. Dus bij het laaste half uur krijg meneer het voor elkaar om 2x de bak uit te rennen. Nou echt niet dat ik hem om kreeg.En als hij stil stond dat ik hem vooruit kreeg. dus was het de laaste 10 minuten aan de longeerlijn. En toen deed pluto weer normaal. Hiervan heb ik voor jullie helaas geen foto's het was al te donker.
Maar genoeg geklets hier komen de foto's. Oja aan mijn houding wordt erg gewerkt. tips mogen alltijd.
oja ik heb zeker de 1e 20 minuten gestapt. Omdat ze gewoon rustig aan wilt doen. WAt ik dus heel fijn vind.

hier heeft hij moooi zijn achterhand er onder

op de volte, pluto zag wat (kijkt er nu nog steeds naar) en dat dus behoorlijk eng (volgens hem)

pluto vierkant. ( dat lukte me haast nooit, maar nu wel, dit was bij de 2e poging stilstaan)

en dan nog 2 draf foto's (veel draf foto's heb ik niet het was al wat donker toen ik ging draven)

comentaar mag mits opgebouwd.En hou het netjes. we moeten nog beide veel leren.