Vorige week woensdag had ik weer priveles en me vader had weer foto's gemaakt.
Les ging lekker, het gaat steeds weer beter en begin 2008 ben ik van plan om officiele wedstrijden te gaan rijden met Tessa.
Tessa is een 7 jarige merrie en heb haar nu iets langer dan een jaartje. We zijn al enorm verbeterd vergeleken met een jaar geleden en ben wel trots op mijn meisje.
Ben nu vooral bezig met ontspannen rijden en mijn privelerares is ons nu al een beetje aan het klaarstomen voor de wedstrijden die we gaan rijden.
Punten waar ikzelf op moet letten:
Handen iets meer bij elkaar houden,
Soms kiep ik iets naar voren,
Voor me kijken.
Vriendelijk commentaar en commentaar waar ik iets aan heb mag altijd!

Instappen aan de lange teugel, lang en laag. En een glimlach op me smoel.

Indraven met ook nog lange teugel.

Ook nog indraven, Tessa mag iets ronder en ik kantel iets naar voren.

Lekker drafje.

Galopje

Bezig met afwenden

Op 1 been

Uitdraven
Het valt me op dat alle foto's op de rechterhand zijn gemaakt maar we hebben natuurlijk (vanzelfsprekend) ook gewoon linksom gereden. Rechtsom was zelfs haar moeilijke kant die dag, was ze nogal pittig. Uiteraard zijn we pas gestopt toen ze lekker rustig gallopeerde.
Bedankt voor het kijken en een berichtje zal ik harstikke leuk vinden!
Groetjes Mandy.

(let ik als setjesfreak natuurlijk weer op
)
Maar ben echt bezig ze hoger en dichterbij elkaar te dragen. Wat ik wel afgeleerd heb is dat ik me armen helemaal strek, ik hou ze gelukkig wel netjes langs me lichaam met een knik erin.
) erom en toen zijn jullie met sprongen vooruit gegaan! Ze ziet er ook lekker en gespierd uit! Veel succes nog en de wedstrijden win je zo natuurlijk