Pretty Woman in Bosscherhof (Mooie foto :+:)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Pretty Woman in Bosscherhof (Mooie foto :+:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 18:19

Wilde er eerder een gewoon wedstrijdverslag van maken maar omdat ik die ene hele mooie foto tóch wilde tonen Lovers
Half acht stond ik op en om half negen stond ik op stal. Knotten en huppa richting Manege Bosscherhof! Eenmaal daar rustig opgezadeld. Ik ga even lekker penny doen. Ik had ontzettend veel last van mijn rug. (Liep mank Bloos) En Pretsel is zo het type dat niet graag stilstaat bij het zadelen. Vooral bij het hoofdstel heeft ze wel eens de neiging te gaan wandelen. En vandaag stond ze gewoon heel rustig Lovers wachten tot baasje klaar was! Ook bij het opstappen stond ze voorbeeldig stil. Pas toen ze voelde dat ik zat ging ze trippelen en trok ze een sprintje! (eenmaal erop heb ik geen last meer, ik heb veel last bij het wandelen Knipoog en kan moeilijk steunen op mijn rechterbeen) De proeven gingen allebei heel fijn! Ik heb een fout gereden (lichtrijden ipv doorzitten waarvoor ik -6 kreeg omdat het 2 onderdelen waren Rolleyes) omdat ik twijfelde aan mezelf. Mijn lezer las iets anders dan ik 'kende' en ik ging er vanuit dat ik het gewoon verkeerd onthouden had...(doen we dus nooit meer) waardoor ik een 1ste/2de plek verloor helaas.
Voor de tweede proef had ik de tijd uit het oog verloren en hebben we dus vlot moeten losrijden maar ondanks dat liep ze een super proef! We kwamen met 3 wp thuis. Heb mijn protocol niet hier liggen dus voor de procenten moeten jullie even wachten Bloos
Afbeelding
Afbeelding
niet zo'n goede foto maar om even te tonen dat ze tegenwoordig heel fijn in haar aanleuning is
Afbeelding
Afbeelding
Lovers
Afbeelding
dag buurman
Afbeelding
Kreeg na de prijsuitreiking nog een bok. Ze wilde absoluut niet stil staan en ging steeds achterwaarts dus ik gaf haar een tik met mijn zweep waarop ze antwoordde met een fikse bok Clown Daar kon ik het mee doen *LOL* (merrie's! *LOL* )

jappielover

Re: Pretty Woman in Bosscherhof (Mooie foto :+:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:26

proficiat !! ziet er goed uit , succes nog !

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:36

Ziet er netjes uit. Die 4e foto is écht heel mooi! Ja
Gefeli met je winstpunten. Super dat het nu zo goed gaat met jullie!

mel_poca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:44

het ziet er netjes uit
mooie foto de 4de
hij kan mooi lopen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:00

Heerlijk hoor Kath! Ze wordt echt mooi!
Wat heeft je ma (? vast wel) deze keer fijne foto's gemaakt!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:58

Ik ben impressed Kathleen, echt waar Ja En wat zit je er netjes op OK dan!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:28

Kath ook van mij nog eens een proficiat met je resultaat. Pret wordt inderdaad met de keer mooier. Wel jammer van dat kleine foutje, maar dat kan altijd gebeuren natuurlijk Lachen .

*Heb jij eigenlijk je teugels altijd links over hals hangen? Ik het namelijk altijd rechts moèten doen. Vraag me niet waarom hoor Clown *

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:08

Proficiat Kathleen, echt waar ! Je hebt haar super aan het lopen.
Hopelijk gaat het snel beter met je rug !

Kusje

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:31

Die vierde foto is inderdaad heel erg netjes! Daar kan je echt goed op zien hoe goed jullie vooruit zijn gegaan de laatste tijd!

Gefeliciteerd met je drie winstpunten en jammer van het foutje, maar dat kan de beste overkomen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 15:20

Nerwen schreef:
Die vierde foto is inderdaad heel erg netjes! Daar kan je echt goed op zien hoe goed jullie vooruit zijn gegaan de laatste tijd!

Gefeliciteerd met je drie winstpunten en jammer van het foutje, maar dat kan de beste overkomen!

ik wil geen wp want dan moet ik sneller over en daar is ze nog niet klaar voor Nagelbijten / Gniffelen Ze is inderdaad een pak vooruit gegaan de afgelopen weken!

Tatt_x schreef:
Proficiat Kathleen, echt waar ! Je hebt haar super aan het lopen.
Hopelijk gaat het snel beter met je rug !

Kusje

dankje. Ik dacht dat het vandaag een pak beter zou gaan maar in de loop van de middag heb ik weer last gekregen dus Scheve mond we zijn weer bij af... Scheve mond

xKatleentjex schreef:
Kath ook van mij nog eens een proficiat met je resultaat. Pret wordt inderdaad met de keer mooier. Wel jammer van dat kleine foutje, maar dat kan altijd gebeuren natuurlijk Lachen .

*Heb jij eigenlijk je teugels altijd links over hals hangen? Ik het namelijk altijd rechts moèten doen. Vraag me niet waarom hoor Clown *

Ik hang ze aan de kant waar het mij het beste uit komt eerlijk gezegd Clown dankje Lovers

Justy schreef:
Ik ben impressed Kathleen, echt waar Ja En wat zit je er netjes op OK dan!

*blij* heb zaterdag nog even heeeeel hard gewerkt zodat het zeker gisteren in orde zou zijn Schijnheilig

Shanna16 schreef:
Heerlijk hoor Kath! Ze wordt echt mooi!
Wat heeft je ma (? vast wel) deze keer fijne foto's gemaakt!

He groene, proficiat! Knipoog jep mams heeft ze gemaakt Haha! zaten ook hele domme bij Clown

mel_poca schreef:
het ziet er netjes uit
mooie foto de 4de
hij kan mooi lopen

Zij woman = vrouw Knipoog dankje Lachen

Pattypaard schreef:
Ziet er netjes uit. Die 4e foto is écht heel mooi! Ja
Gefeli met je winstpunten. Super dat het nu zo goed gaat met jullie!

Mij hoor je ook niet klagen dat het zo goed gaat Haha!

jappielover schreef:
proficiat !! ziet er goed uit , succes nog !

dankje!