Half acht stond ik op en om half negen stond ik op stal. Knotten en huppa richting Manege Bosscherhof! Eenmaal daar rustig opgezadeld. Ik ga even lekker penny doen. Ik had ontzettend veel last van mijn rug. (Liep mank
) En Pretsel is zo het type dat niet graag stilstaat bij het zadelen. Vooral bij het hoofdstel heeft ze wel eens de neiging te gaan wandelen. En vandaag stond ze gewoon heel rustig
wachten tot baasje klaar was! Ook bij het opstappen stond ze voorbeeldig stil. Pas toen ze voelde dat ik zat ging ze trippelen en trok ze een sprintje! (eenmaal erop heb ik geen last meer, ik heb veel last bij het wandelen
en kan moeilijk steunen op mijn rechterbeen) De proeven gingen allebei heel fijn! Ik heb een fout gereden (lichtrijden ipv doorzitten waarvoor ik -6 kreeg omdat het 2 onderdelen waren
) omdat ik twijfelde aan mezelf. Mijn lezer las iets anders dan ik 'kende' en ik ging er vanuit dat ik het gewoon verkeerd onthouden had...(doen we dus nooit meer) waardoor ik een 1ste/2de plek verloor helaas.Voor de tweede proef had ik de tijd uit het oog verloren en hebben we dus vlot moeten losrijden maar ondanks dat liep ze een super proef! We kwamen met 3 wp thuis. Heb mijn protocol niet hier liggen dus voor de procenten moeten jullie even wachten

niet zo'n goede foto maar om even te tonen dat ze tegenwoordig heel fijn in haar aanleuning is

dag buurman

Kreeg na de prijsuitreiking nog een bok. Ze wilde absoluut niet stil staan en ging steeds achterwaarts dus ik gaf haar een tik met mijn zweep waarop ze antwoordde met een fikse bok
Daar kon ik het mee doen
(merrie's!
) 
.
Ze is inderdaad een pak vooruit gegaan de afgelopen weken!
we zijn weer bij af... 
zaten ook hele domme bij