Vorig jaar kon ik niet op Stippie, maar dit jaar mocht het dan toch; Een dressuurlesje op Stip
En het wachten was het waard 
Ik ben nog steeds niet de Z-dressuur ruiter die ik volgens mijn stappenplan die ik gemaakt heb toen ik 10 was, ben vast ergens de mist ingegaan, maar dit lesje gaf me toch wel een fijn gevoel.
Ik ben heel kritisch op mezelf, maar overal was ik toch tevreden. Ik ga niet de punten opnoemen waarvan ik weet dat ik het fout doe, ik ben benieuwd wat voor een kritiek jullie geven. Het enige wat ik even zal vertellen is over mijn rechterteugel;
Ik heb op de een of andere manier een tik ontwikkeld met paardrijden en dat is dat ik mijn rechterteugel gewoon bijna altijd los laat hangen. Ik doe echt heel erg mijn best om contact te houden op 2 teugels, maar soms vergeet ik het gewoon
Je mag er wat over zeggen, maar ik weet van mijzelf dat het me eigen fout is en dat er geen smoesjes voor zijn 
Oja, nog iets; Stippie is een kleine pony en ik ben een redelijk groot meisje. Normaal rijd ik op een heel wat stevigere & grote pony of op paarden, ik schrok ook wel even toen ik opstapte, de grond was wel heel dichtbij
Ook hier mag je wat van zeggen, maar het was maar een eenmalig ritje, terug in de snoezige-pony-tijd
.De foto's zijn gemaakt door edelweis1 tijdens kamp op Manege Poelenburgh.
Alle foto's staan niet op volgorde

1. Halthouden

2.

3. Charmant stamoment
. Die rechterteugel

4. Dit vind ik de mooiste foto. Het was een middendrafje volgens mij.

5. Goed zo Stip

6.

7. Even inhalen

8. Geld hebben we niet gevonden in het zand

9. Galopje

10. Drafje

11. Galopje
En weer die beschamende rechterteugel 

Dat was het
Ik denk dat ik veel dingen die ik al weet in jullie kritiek zal zien, maar misschien vinden jullie nog wel andere foutjes.Ik ben benieuwd naar jullie kritiek, ik hoop dat jullie goed opgebouwde tips & kritiek voor me hebben

Blijf lief voor de medebokker
, je verbetert jezelf erg goed en bent er ook bewust van.