Ik dacht laat ik maar weer eens een topic showen van mijn lieve ponytje . Deze fotos zijn gemaakt op de brabantse kampioenschappen. Zaterdag werd ik 3de & Zondag ben ik 8ste geworden. Het losrijden ging echt super slecht! Ik wilde opstappen iemand had hem vast en ik had 1 been in de beugel en toen ging hij vliegen dus ik zat achter het zadel en hij werd dus knetter gek. Ik zat er nog niet op en ik stond er alweer naast. Nouja toen ik er eenmaal opzat ging het nog niet super hij is echt super bang voor andere pony's en als die dan te dicht langs hem rijden gaat die helemaal gek doen maarja hij is nog jong. Nouja toen werd mijn naam omgeroepen en ik mocht naar de vooropstelling komen. Pandour vond het heel spannend omdat er zo veel mensen stonden. Maar daar moest hij tussendoor,hij voelde zich opgesloten en ging om zich heen springen. Hij heeft misschien wel 6 mensen geraakt. En een andere pony. Sorry ! Maarja ik vond het ook niet echt goed geregeld er stonden echt veel te veel mensen en hij vond het echt super eng vond het echt zielig. Wel was ik blij dat ik er nog op zat want hij ging omhoog en opzij springen enzo. Maar eenmaal in de ring aangekomen was hij super braaf!!! Je ziet wel op de foto's dat er een pluk van zijn staart aan hangt. Daar is hij dus op gaan staan toen hij zo gek deed! Maarja wel moet ik nog op mijn houding letten, mijn benen moeten iets verder naar achter, hakken uitdrukken en natuurlijk goed over mijn pony heen kijken.

Na het rijden :

Bedankt voor het kijken ,
Berichtjes zijn altijd welkom .
Doeiii!
ik heb je is gezien op een wedstrijd in schaijk, je hebt een erg leuke pony ( en je kijkt ook nog is hartstikke vrolijk haha
)
Doet sharyff ook nog mee, of is ie al weg?