dank jullie wel weer voor de reacties
het is idd een heel leuk beestje
en ja ze loopt nog niet zoals het hoort maar hier zijn we mee aan het werk en het gaat al een heel stuk beter als in het begin 
tussendoor heb ik idd mn beugels langer gemaakt en daardoor ging ik dus ook iets beter zitten
mensen dit paard is niet van mij maar ik beleer dit paardje voor de verkoop (zet haar waarschijnlijk deze week nog te koop
)
Amber_ schreef:Ja ja, deze heb ik toendertijd al bij Wagensveld gezien

Met haar zwarte veulen

.
Leuk beestje hoor !
ja klopt dat is deze merrie
maar het veulen is er al een paar maandjes vanaf nu
ook haar veulen is een schat van een dier
GinnyBanshee schreef:lekker ontspannen weer! Ze is wel overbouwd vandaar dat het lijkt alsof ze te diep loopt. Alleen op een foto is er sort van hals strekken. Ziet er dus super leuk uit, kan justin wat van leren, hij loopt wat meer kort in zijn hals.
dank je wel
het is echt zo'n lief beestje en baal ervan dat ik haar moet verkopen
helaas kan ik geen 2 paarden onderhouden anders had ik haar er zelf bij genomen
Ludora schreef:Ik vindt het er voor de basis helemaal niet slecht uitzien !!! Er is tenminste wel ontpanning !!!!!!!
En je hij loopt op de voorhand, maar je kan natuurlijk niet alles wensen na 2 lessen. Ik ga er vanuit dat de insteek van de instructeur, eerst onspanning is en vervolgens het activeren van de achterhand.
Je moet idd wel goed op je houding letten, daar mee kan je je paard veel helpen, maar dus ook veel in de weg zitten.
ja we werken eerst aan de ontspanning en als we eraan toe komen (dit zeg ik omdat ze binnenkort te koop komt staan) dan gaan we aan de achterhand werken
en ja ik weet dat mijn houding bagger is en probeer tijdens het rijden ook te denken: rechtop, benen lang hakken uitdrukken haha