onderlinge wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mait

onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 17:30

hoi allemaal!
vorige week had ik een onderlinge wedstrijd. ik rijd ook officieel maar onderling is natuurlijk altijd erg gezellig! er zijn maar een paar foto's gemaakt, maar het geeft een indruk (ookal is mijn houding niet op alle foto's even denderent Bloos ) ze was echt verschrikkelijk heet.
op het moment zijn we M1+0 maar vanwege een zomerstop zijn we in de L2 gestart op de onderlinge wedstrijd. we waren eerste met 195 punten.
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
(zie de duim van de buurvrouw! Knipoog )

en nog een leuke foto van het scheuren op de hei (met miranda)
Afbeelding

commentaar mag (graag zelfs!) maar hou het wel een beetje lief! Vork

_KiMbErLeY_

Re: onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:04

ziet er netjes uit hoor!!!:D

heel fijn beeld met jullie 2

ga zo door!!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:13

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit, maar ik vraag me af waarom je met een Mexicaanse neusriem rijdt en ik zie op meerdere foto's een groter dan normaal stuk bit.

mait

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 21:27

ik rij met een mexicaanse neusriem omdat ik dat prettiger vind. op een gecombineerde neusriem reageert ze veel feller. (tja kweet ook niet waarom, geen tandarts probleem, die is geweest).
over het bit komt (denk ik/ik wil nix goedpraten) doordat ze nogal heet was, dan wil ze wel wat gaan hangen. vandaar dat ze er ook niet helemaal doorheen loopt. de ontspanning is dan ver te zoeken en dan gaat ze trekken waardoor het lijkt of haar bit veel te groot is. ik rij al 6 jaar op dit bit, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. maar als ik zo de foto's bekijk snap ik wat je bedoelt!
tis een heel ander paardje met gecombineerde neusriem (ik vind het zelf ook mooier hoor...):
Afbeelding