Woensdag ben ik toch maar gaan proberen om te rijden omdat ik graag die wedstrijden wilden rijden.
lichtrijden ging nog niet en hulpen met me linkerbeen geven kon ik zonder druk dus dat was ook nog is een goeie leer om hulpen te verkleinen

de wedstrijd in werkhoven was amigo op het losrijterrein net een bommetje

ik heb haar een beetje te leeg gereden voor mijn proeven, waardoor ik er te hard aan moest rijden in mijn proeven.
ik was wel heel tevreden over de proeven! amigo deed super haar best

we hadden 204 en 199 punten! 1 winst erbij dus

toen de zondag... ik had me voor genomen lekker kort los te rijden zodat haar spieren warm zouden zijn, maar ze nog wel lekker veel energie over zou hebben.
amigo liep echt super!! ik was echt trots op haar toen ik uit de proef kwam

er moet nog een hoop bevestigd worden in de Z2, maar amigo doet zo goed haar best en dat is echt zo fijn :mrgreen:
we hadden 205 en 204 punten 2 winstpunten dus:D het was een strenge maar hele rechtvaardige jury! alle dingen die hij op mijn protocol schreef, is ook waar ik hard voor aan het trainen ben in de les.
later heb ik hem nog gesproken en hij kon zien dat amigo super haar best voor me deed. de wissels is ze nog wat over ijverig, maar dat vond hij juist goed want je hebt niks aan paarden die helemaal niet reageren

hier de foto's

werkhoven samen met tiesto en aftermidnight
de zondag

schouderbinnenwaarts

drafappuyement

galopsappuyement

galopsappuyement

drafappuyement rechts
Hier zie je heel duidelijk dat we de buiging missen. dat is echt een aandachtspunt waar we aan werken.

uitgestrekte stap.
er zat hier een beest op haar kont te prikken waardoor ze ging slaan met haar staart

Ik ben echt super blij met deze resultaten. nu halen we steeds net een winstpuntje en er kan nog zoveel verbeterd worden!! dus wie weet wat we over een jaartje kunnen scoren