Triska@work(dochtervanferro)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_16

Triska@work(dochtervanferro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 20:41

Dit is mijn lieftallige Merrie Triska ze is 7 jaar en ikheb der al middels bijna 8 maanden!! we behoren echt tot elkaar. ze is de dochter van ferro ... een typische ferro karakter heeft ze echt!
ze is goed in dressuur erg goed en laatste tijd zijn we begonne met springen blijkt dat ze dat ook aardig goed kan:D:) hihih
hier volgen foto's van mijn lieftallige BaBy:
dresuur:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Springen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

REACTIE'S WELOCOME!!!

Rampshellie

Re: Triska@work(dochtervanferro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:43

Ziet er zeker netjes uit! Verder niet echt commentaar, alleen tenen naar binnen Knipoog!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:44

Mooi paardje Lachen

Waarom een slofteugel die ook op een andere manier is vastgemaakt? Bloos

Geen aanval hoor Lachen Gewoon een vraagje.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:45

Zo mooi paard heb je, kun je trots op zijn. Jullie vormen een leuke combi! Ik ga alleen wat commentaar geven over het dressuur deel... Ziet er goed uit, zou je paard alleen veel meer met de neus er uit rijden, het is zo opgekropt op deze manier, en waarom rijd je met slof ??(gewoon een vraag hoor Knipoog)
succes verder!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:07

wat een mooi kleurtje zeg! en hij kleurt prima bij de leuke setjes die je er op hebt gegooid Ja
Ik ben het met mijn voorgangers eens dat je paard wel iets meer ruimte mag aan de voorkant, hij loopt nogal kort. Probeer hem iets meer lengte in de hals te rijden (regelmatig handen iets naar voren en dan je hand laten volgen..Misschien mag hij hiervoor ook nog wel wat actiever aan de achterkant..)
Ik ben ook benieuwd naar de reden van de slof Lachen Foto 3 ziet er trouwens netjes uit Ja

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:11

Ik vind het er helemaal niet goed uitzien, het spijt me. Paard wordt enkel in de krul getrokken... Zonde, want een fantastisch mooi paard is het wel!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:15

Mick_G schreef:
Ik vind het er helemaal niet goed uitzien, het spijt me. Paard wordt enkel in de krul getrokken... Zonde, want een fantastisch mooi paard is het wel!

misschien kun je wat tips geven, dan heeft de TS ook wat aan je commentaar Lachen

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:21

@ Corelli: Je hebt gelijk. Probeer meer ruimte te geven van voren en hem actief te krijgen op de achterhand (aan je been dus). Je ziet op de foto's dat het paard zijn achterbenen wel optilt maar niet onderbrengt. Waarschijnlijk zal je in het begin geen verbetering voelen omdat het paard je hand dan echt op moet zoeken, maar later heb je er echt alleen maar profijt van. Lachen

Op zich zie ik geen slecht slofgebruik OK dan! , maar waarom heb je die eigenlijk om?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:25

erg mooi dier!! wees er zuinig op
foto 2 en foto 4 vind ik geen fijn beeld..paard word daar erg kort in de hals gereden..zou de hulpteugel graag wat losser zien,
zou dit dier graag wat meer voorwaarts neerwaarts zien, meer over de rug.
probeer de neus meer er uit te rijden, meer lengte in de hals.
verder nogmaals mooi dier heb je onder je kont

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:45

Vind t een beetje een opgekropt, in de krul getrokken beeld geven. *dressuurfotos dan*.
Hij moet meer van achter uit onder de massa schuiven. Nu tilt ie enkel zn benen op, terwijl hij moet stuwen vanachteruit! Dan zal ie wrs ook veel makkelijker worden in de hand Ja

Vind het wel een mega gaaf dier!! En je hebt nog tijd genoeg, ze is pas 7 Knipoog

edit: [probeer met springen wat meer terug te blijven, Je valt nogal naar voren.
Laatst bijgewerkt door CarpeDiem op 05-09-07 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

linda_walter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:48

ik vindt het een mega gaaf beest Haha!
en dat setje met anky die oranje wat een leuk gezicht Haha! en super fel Clown

Summerlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:49

haha die pannekoek op de achtergrond Tong uitsteken

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:53

mooi paardje
en kan ook super lopen
alleen de achterhand mag er iets meer onder
xx

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:00

Hahaha dat koekje / pannekoek aanhanger ding Haha! Haha!!

Het commentaar is hierboven al gegeven, ik denk dat als je wat van de tips meeneemt (o.a.: meer van achteren naar voren rijden en voor meer ruimte geven zodat zijn neusje eruit kan komen) dat het er over een tijdje heel netjes uit zal zien, want tis een leuk paardje en jullie zijn een leuke combinatie verder!

lientje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:45

triska Lovers

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 19:46

deze foto's zijn eigelijk nog voor de vakantie genomen en ik heb nu 2x per week les gekregen in de vakantie en het ziet er nu echt beter uit!! ik ga binnekort foto's ervan maken ze rijd nu beter met de achter hand mee en niet meer zo opgekropt maardat ware opnamefoto's want ik gaf een ruk en toen kwam dat! ik rij met slof om net iets meer te zegge over der dan dat ze wilt!het is positief en niet kwaads !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:57

Leuk een halfzus van mijn Melletje ( [***] x Mytens xx) met ook nog eens dezelfde kleur en aftekening. Als ze ook maar een beetje hetzelfde karakter heeft ga je denk ik meer bereiken zonder dan met slof want die dame van mij laat zich absoluut niet dwingen tot iets. Maar wanneer je het vriendelijk, maar wel op zo'n manier dat weigeren eigenlijk niet mogelijk is Knipoog , aan haar vraagt is ze tot heel veel bereid Ja

lientje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:42

Lovers

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:45

Ik vind het paard totaal niet actief. Dressuur rijden is niet alleen een kwestie van in de krul houden. Overgangen maken en het paard op zijn eigen benen laten lopen zou er eens stuk fijner uitzien!

Prachtig paard is het wel!