kwpn merrie @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

m1992

kwpn merrie @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 18:34

Deze foto's en filmpjes zijn nu ongeveer 2 weken geleden gemaakt, maar het uploaden van de filmpjes lukte steeds niet, daarom plaats ik ze nu.

Afbeelding

Afbeelding

Strekken, ik weet niet waarom ik m,n been zover naar achteren leg? Clown Ze loopt erg gespannen, maar aan de kant van de bak schrikt ze heel vaak van dingen, van de kleinste geluidjes, wegrijdende auto's, mensen, fietsen, kortom; van alles! :p
Afbeelding

Niet helemaal ontspannen, maar volgens mij is dat hier een moment opname.
Afbeelding

Filmpjes: (het was goede kwaliteit, maar die is wel iets naar achter gegaan door het uploaden)
http://www.youtube.com/watch?v=7QZtHwehdiE

Andere filmpje komt nog!

We zijn er nog lang niet, maar we gaan vooruit!
Commentaar, graag!

m1992

Re: kwpn merrie @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 19:26

Het andere filmpje lukt even niet, dus voorlopig blijft het even bij dit filmpje.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 06:38

Ziet er al netjes uit! Jullie zijn zeker vooruit gegaan! Ik weet dat Ulana inderdaad snel gespannen is, maar je ziet wel dat ze lekkerder loopt dan in het begin! Het filmpje ziet er ook ontspannen uit, ook op de 'engere' stukje Lachen
Probeer verder wat rechter op te zitten, je zit op sommige foto's wat naar voren gedoken (kunnen ook momentopnames zijn)... Knipoog

Verder mooie foto's! Goede kwaliteit Lachen

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 06:40

Bedankt voor je reactie, hier heb ik wat aan Tong uitsteken We gaan ook zeker snel vooruit, het is nu al beter dan in het filmpje, maar dat verschilt ook per dag.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 06:52

Ziet er leuk en rustig uit. Probeer alleen je benen stil te houden en niet constant aan te drijven. En verder evt. je handen iets meer bij elkaar.
Hoe oud is 't paardje en hoe lang rij je haar nu. Paardje ziet er ook leuk uit en verder rijd je haar erg netjes.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 08:19

Ulana Lovers

Leuk dat je haar nu rijd Marlin, tis zo'n leuk paard ! Misschien kom ik binnekort wel even langs.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 18:57

Wie ben jij dan, poeltje?
jammer dat je je naam er niet even bijzet, want ik heb je hier nog nooit gezien?