Nog maar eens foto's van ons. De foto's waren soms wel confronterend

De dagen hiervoor had ik alleen op buitenrit geweest en op springles gegaan, waardoor Coby niet bepaald zin had om dressuur te lopen. Ook nog zonder sporen (ze had een wondje van tijdens springen), dat zorgde dus voor een niet meewerkend paard en een slecht zittende ruiter
(had wel laatste 5 min sporen weer aan, en toen ging het beter)Commentaar graag, mits opbouwend
Gisteren hadden we nog wedstrijd in de B2, we waren 4e van de 21 met 170 punten (oude telling, op 260!!!), dus 65.4%
1. Het slachtoffer
2. Even halthouden (geen idee wat ik aan het doen was)
3. Stappen (jammer van de scheve bak
)4. Drafje, mag wat ronder
5. Idem, al beter
6. Galopje netjes
7. Galop, op de achterhand + vooraan rond blijven is nog erg moeilijk. (ze is ook nog maar 5 jaar)
8. Idem
9. Nog eens
laaaaaaang paard
maar wel met een goed achterbeen.10. Hier wil ik naartoe, maar stom genoeg zit ik dan weer niet op m'n kont

11. Even halthouden (ik had haar net beloond, daarom zit ik zo naar voor)
12. Nog een drafje (leuk effect zo van bovenaf)
13. Galopje (hier zie je dat ze zo'n sterke galop heeft, waardoor ze moeite heeft met rond blijven, zeker bij verruimingen. Dat komt wel goed)
14. Middendraf. Ze snapt nu dat ze moet verruimen, alleen vindt ze het nog moeilijk vooraan rond te blijven.
We trainen rustig door en we komen er wel

Zitten mooie momenten tussen gaat vast wel goed komen met jullie! 
We hebben de oude Nederlandse proeven met het binnenkomen over A-C lijn dus. Ook met de telling op 260 punten. En je rijdt geen wp'en, maar je moet winnen om een klasse hoger te mogen rijden
(erg vreemd ja 
En nageven tijdens het veruimen in draf komt vanzelf wel.