Gisteren kür op muziek gereden, en vandaag 2 proeven.
Gisteren zag ie onder het losrijden al alles wat er beweegde, en was fris onder het losrijden. (de muziek van de mede-combinaties was ook goed te horen, en dat vond ie volgens mij ook best spannend.
)Ik had nog nooit met hem kur op muziek gereden, dus het was best spannend hoe hij zou reageren op harde muziek.
Hij vond het wel spannend, en ik had mn handen iets voller dan normaal. Er stonden in 2 hoeken één speaker. En ik moest steeds vanaf die hoek de diagonaal op rijden in uitgestrekte draf, dus toen moest ik hem ook flink bij me houden omdat ie het dan even op zn heupen kreeg. Maar toch ben ik tevreden omdat ie geen gekke fratsen uit heeft gehaald.
We werden 7e met 65,25%.
Vandaag was ie fijner dan gisteren.
Alleen in mijn proef kwam er iemand op de stenen stappen die na mij moest rijden. Dat paard was ook gespannen en dribbelde wat. Daar werd Torro erg heet van, en sprong een keer met 4 benen in de lucht onder de uitgestrekte stap
Dus het galop gedeelte heb ik daar iets voorzichtiger gereden.
De 2e proef was ie iets minder gespannen. (er waren overigens veel paarden die last hadden van spanning.. )
We hadden de eerste proef 206 punten en de 2e proef 210 punten. Dus weer 2 wp's erbij.
Foto's van gisteren:

Iets te diep

Terugnemen na uitgestrekte galop

Vandaag:

Appuyeren

Idem
Mooie foto's verder!

heb m'n lenzen al een paar dagen niet meer in vanwege oogonsteking