sunnymay schreef:Wat een lieverd zeg! Jullie vormen een mooie combinatie.
Super dat je zo hard aan je houding werkt!
Ziet er niet verkeerd uit hoor! Succes met verder trainen, gaat helemaal goed komen met jullie!!!
Het is een schat van een dier! Ik laat haar ook werken dus moet ik zelf ook maar werken, vind mijn houding al niet meer storend, moet nog werken aan mijn beenligging en in galop nog een beetje extra aan het naar voren vallen! Dankje!
knolle_krack schreef:Wat een leuk paard zeg... lekker show binkie!!
lekker trots lopen en met die beentjes zwieren 
MissBambi schreef:Jullie zijn echt een steeds betere combinatie geworden.. moet zeggen dat ik jullie eerst niet zo geweldig vond, maar wist wat je met die kleine knapperd had gedaan en vertrouwde het dus wel, je ziet wel duidelijk waar je nog aan moet werken maar ook duidelijk dat het ook goed gaat!

Hihi ik moet eerlijk zeggen, dat ik Pretty toen ik haar ging halen eigenlijk helemaal niet zo'n mooi paard vond
Maar als ik zie wat er nu uit gekomen is! Had niet durven dromen dat het ooit zo'n mooi dier ging worden! En inderdaad haar gangen zijn er een pak op vooruit gegaan maar af en toe is ze nog wat uit evenwicht.
Riss schreef:Ziet er goed uit zeg
je mag zeker trots zijn

Hij zet zn achterhand ook mooi onder de massa

Toppie hoor

ze gedraagt zich dan niet echt als een dame maar ze is het zeker wel hoor 
Daar zijn we inderdaad hard aan het werken, aan die achterhand er onder zetten, hoewel ze dat uit zichzelf al wat doet durft ze net zo goed op de voorhand te kletteren 
PKN_ schreef:Jaaah Pret begint het écht wel te leren nu

Nette oprichting, achterhand die steeds meer en meer onderin komt,..

En zoals maikeltje al zegt is je houding hier op deze foto's ook een pak beter

Jullie gaan de goede richting op, nog veel succes

Klopt, we zijn ook stilletjes aan meer richting oprichting aan het gaan, het wil nog wel eens mislopen omdat ze het nog moeilijk vind (logisch) maar ze doet haar best! 
o0o_Jade_o0o schreef:Ziet er weer goed uit. Ze begint een nekje te krijgen hé

heerlijk! Ze had zo'n iel nekje toen ze voor de rest weer op gewicht was, terwijl ze toen ze kwam zo'n echte dikke speknek had!
Maar nu zijn het spieren ipv vet!
linda_walter schreef:jullie staan wel heel leuk samen

en een heel mooi paard ook

dankje!
maikeltje schreef:En daar is ze weer
Het gaat nog steeds lekker, je hebt hard gewerkt aan het voorover vallen zie ik

Het ziet er fijn uit. Viel me wel op dat je binnenhand soms lager zit, maar dat kan goed aan het moment van de foto liggen.
De dame loopt lekker relaxed en ik vind het zo leuk om te zien dat je iedere keer weer een stukje vooruit weet te komen en dat je ook kritisch naar jezelf kijkt. Want da's alleen maar eerlijk naar je paard toe

Dat viel me eigenlijk ook op, (mijn binnenhand) ga daar eens op letten tijdens het rijden. Ze doet extreem hard haar best, haar 'will to please' is zo groot tegenwoordig...Ze wil werkelijk alles doen! (hoewel het natuurlijk wel de eigenzinnige Pret met streken blijft
)
dunja74 schreef:vind jullie wel een leuk stel
dankje!