Eigenaresse is zwanger, dus ergens anders naar toe is geen optie. Nu kan ik dus kiezen wat ik met een klein beetje paardengeld ga doen. Ik kan proberen privéles te krijgen, maar dan dus wel in een kleine gras bak en de wei. Of ik kan hier bijna om de hoek bij een (leuke!) manege les gaan nemen, waarbij ik dan dus elke week nog een keertje extra kan rijden in een goede bak en meer kan leren. Maar ja, manege is wel op (vind ik) saaie paarden
En uiteindelijk leer ik dan niet zo heel veel over de specifieke dingen van mijn bijrijdpaarden! Maar ja, op de manege kan ik wel een beetje meer lessen nemen voor het geld wat ik kwijt ben aan privélessen (die misschien minder effectief zijn door de faciliteiten). Nu ben ik die 5jarige wel een beetje beter aan het laten wennen aan de bak, maar het blijft niet ideaal, het is eigenlijk een afgezet weiland (wel hout, maar zo veel gras...).Dus wat denken jullie? Ik zag hier nog zo'n topic staan, dus ik dacht, dat wil ik ook wel eens weten in mijn situatie!! O ja, en ik heb dus nog geen instructrice die aan huis zou willen (in Wijhe), dus dat zou ik dan eerst moeten zoeken, maar ik wil wel eentje met het niveau waarop ik kan zeggen dat ik er mega veel van leer, dus dat kost dan snel wat meer he.. (ik ben zelf zo'n beetje L? denk ik, maar nooit wedstrijden gedaan, maar ik kan wel leuk die paarden wat leren).
Bedankt allemaal!