vandaag hadden yda en ik onze 3e L1 wedstrijd en dit keer in warffum. ik heb dit keer voor het eerst met wat langere sporen gereden en dat bevalt prima. je is wat heeter en dat maakt haar mooier om te zien en nu kan ik er meer aan rijden.
(wel wissel ik de training af met en zonder sporen)
het was een mooie lokatie mooi ruim om de inrij bak na. de meesten wisten de bak regels niet wat ik ze niet kwalijk neem maar wat wel erg lastig was. ook waren er wat drukkere paarden en er reden ook nog ponnies tussen. dus al met al was dat te klein.
maar al gauw mochten we op het voorterein waar we wat meer ruimte hadden dus kon nog mooi een pasje wijken en een galopje maken.
de eerste proef ging heerlijk al duurde het meer dan 5 minuten voor we mochten starten (de jury was aan het bellen)
eenmaal gestart ging ze als een trein alleen met het wijken valt ze over het buitenschouder dit vinden we beide nog erg moeilijk.
de tweede proef ging ook best lekker. alleen werd yda wat moe dus echt spetterend was het denk ik niet meer en we hadden het zelfde commentaar op het wijken.
in de eerste proef hadden we 192 en in de tweede proef 180 dus zeer tevreden
hier zijn dan de foto's gemaakt door roos... (Bedankt
)
op het voor terein

voor de eerste proef (nog even flink naar de hekjes toe rijden ze heeft er een beetje een hekel aan en het heeft geholpen.

rechtstellen na het wijken

volte 15 meter doorzitten

middendraf

galop (nog niet sterk genoeg wordt aan gewerkt)

tweede proef

wijken ze moet nog meer haar achterhand gebruiken zodat ze meer kan gaan scharen

middenstap

en groeten...
nou dit waren ze dan
de cap die ik op heb heb ik moeten lenen was de mijne vergeten maar deze was iets aan de grote kant.....
het valt mijzelf op dat ik op sommige foto's rechter op had kunnen zitten
wij moeten nog erg veel leren dus we zouden graag commentaar willen
wat vinden jullie ervan????
groetjes