Les ging goed, ze maken nog wat foutjes maar hee daarvoor hebben ze les!

Enn we zijn er klaar voor!

Blingie even wat wakkerder maken

En het wordt wat moeilijker

En nog wat moeilijker

En dat waren ze!
Is weer even wat anders he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar..
zijn dr beugels niet aan de lange kant?
En dekje staat ook leuk
Prisca schreef:Spring je in een dressuurzadel??. Daardoor zit je volgens mij ook niet echt lekker en vooral met een jong paard kan dit storen (ja kan moeilijker naar voren en met de sprong mee komen).
Als je verstandig bent en echt het wil leren zou ik gaan kijken naar een veelzijdigheids- of spring zadel. Dat hoeft niet duur te zijn.
Mijn instructeur zou zo niet eens lesgeven.

Blingh schreef:Als Blingh nou een makkelijke rug zou hebben hadden we allang een springzadel gekocht. helaas is dit niet zo`n makkelijke opgave en zijn we nog steeds druk op zoek
Prisca schreef:Blingh schreef:Als Blingh nou een makkelijke rug zou hebben hadden we allang een springzadel gekocht. helaas is dit niet zo`n makkelijke opgave en zijn we nog steeds druk op zoek
Weinig of veel schoft het probleem?.
Je zou het kunnen oplossen door een GOED MERK bontje eronder te kopen. Leys heeft een hele hoge schoft en was ook lastig met springzadel daarmee heb ik het goed kunnen oplossen.

Zinn schreef:vind het er best goed uit zien! Blingh heeft er duidelijk plezier! in!

) en ik zou met de handen iets meer meegeven boven de sprong! 
Mexxuna schreef:Wij hebben op (toen der tijd) Breitling verschillende KN's gehad, en die lagen allemaal goed....
Maar of KN ook springzadels heeft... ??