We hebben een probleem (dochter en ik) we hebben een lease pony (hakney inslag, marathon pony geweest dus een sjees pony) mijn dochter rijd er nu een half jaar intensief en met veel plezier een c pony. Zelfs springen gaat steeds beter, 90 cm dubbel geen probleem zelfs niet op de club.
Nu komt het zo gauw ze club les heeft met meerdere is het mis, geen contact meer en te veel voorwaarts. Zo loopt ze een ander in de weg wat niet leuk is voor ierdereen. Prive les heeft ze ook al
en dat gaat best goed. Alleen met meerdere pony's is het frustrerend om dat ze zo niet actief kan deel ]
nemen aan de les. M a w ze doe zo mee voor spek en bonen..... En aangezien ze toch de intensie heeft
te willen starten is dit nou niet bepaald hoopgevend. Wat vinden jullie stoppen of doorgaan... en dan
maar geen concoursen. Hebben jullie evt tips voor een marathon pony (voor de kar) om hem rustiger en minder heet te krijgen met andere pony's. Verder is het een leuke lieve pittige pony. En ze is er al best ver meegekomen. En dat wil ze natuurlijk ook laten zien....
Nou een heel verhaal van mij nu jullie nog