Schimmel Poppaea @ wedstrijd Kootwijk (L1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

Schimmel Poppaea @ wedstrijd Kootwijk (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 21:18

Afgelopen zondag dus wedstrijd gehad op 't lovely terrein in kootwijk Lovers Met losrijden was ze echt ernstig druk, maar in de proef ging 't best fijn! Eerste proef was ik 2e met 189 Haha! en de tweede proef 182, was dus erg tevreden. Was onze 2e x L1, en de eerste winstpunten. 'K ben weer trots op popsje Lovers

Zijn niet echt de beste plaatjes ooit (wel de foto's zelf, echt heel mooi & thnx to Rachel de fotograaf Haha! ) maar rijtechnisch niet echt, maar goed, van commentaar kan ik alleen maar leren toch Haha!

Afbeelding
Hier loopt ze nog laag en veel te diep Clown Ik moet leren om (ondanks dat ze nog een bommetje is de eerste 10 minuten) toch mn been er aan te houden zodat ze niet zo diep gaat! Je ziet ook dat haar achterbeen niet zo fijn is als ze te diep komt.

Afbeelding
Dat gaat hier dus al een klein abeetje beter Ja

Afbeelding
Terugrijden vanuit stukje middengalop

Afbeelding
In de proef, terug rijden vanuit middendraf denk ik

Afbeelding
Hier komt ze weer wat te diep

Afbeelding
2e proef middendraf, ze komt nog wat te diep, of kort in de hals, maar wel fijn over de benen!

Afbeelding
Dit is wat ik wil, wat opgerichter maar niet te diep! Jammer alleen dat ik er zo dom op zit Clown

Afbeelding
Braaf paard Haha!

Katja

Re: Schimmel Poppaea @ wedstrijd Kootwijk (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:22

De laatste foto geeft een heel fijn beeld. OK dan!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:23

Gefeliciteerd met je winstpunten, knap hoor!
Op de foto's zie je inderdaad duidelijk dat de "leermomenten" nog afgewisseld worden met de "zo hoort het"-momenten. Da's helemaal geen schande, het zal bij iedereen wel hetzelfde gaan Knipoog
Er zitten hele mooie momenten tussen (vooral de laatste foto!), daar kun je prima zien dat er best potentie in zit.
En op de andere foto's is ook goed te zien dat het nog niet helemaal zo gaat zoals je wilt, maar, heel belangrijk: je weet in elk geval wat je wilt en doet een goede poging om dat voor elkaar te krijgen.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie je verder ontwikkelen, ik zie er wel brood in Ja *LOL*

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:27

Ik ga mee met bovenstaande reactie! Lachen Het ziet er goed uit, en je weet zelf waar je leerpunten zitten! Lachen
Verder hele mooie foto's, zijn goed gelukt, jullie blijven een leuke combi! Haha!

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:29

Ziet er super uit Vera!

Zo in de proef met jasje aan enzo, is het plaatje al echt compleet! Chique hoor!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:33

Oscar je weet het (weer) uitstekend te verwoorden, want zo kan ik er weinig aan toevoegen. Vera je weet prima waar de leerpunten zitten en heb je er gelukkig ook wel enig idee van hoe je dat op moet gaan lossen. Je been eraan houden is idd erg belangrijk, want zo ondersteun je je paard en worden je hulpen eigenlijk zachter, zonder dat ze te heftig reageert.

Je hebt er trouwens nog ienieminie knotjes uit weten te persen hè Knipoog goed bezig!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:33

ziet er weer fijn uit Vera! mooie foto's

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:48

Ziet er goed uit hoor veer. Zitten fijne momenten tussen.
Nogmaals gefeliciteerd met je WP's

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 00:58

Ik ben t ook met Oscar eens Haha!. Vond het er goed uit zien OK dan! gefeliciteerd met je wp Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:00

Veer, ik vind het er super uitzien, je ziet zo in de loop der tijd toch heel veel vooruitgang. Je bent gewoon lekker streng voor jezelf, maar probeer er ook van te genieten. Paardrijden is vooral leuk, dus leuk lachen naar de jury, je kijkt me nog iets te serieus Tong uitsteken

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:21

Vind het erg netjes uitzien Vera! Je geeft zelf wel aan waar je verbetern punten liggen, dus om die nou te gaan herhalen is een beetje onzin Lachen Vind trouwens wel dat je been een stuk mooier ligt!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 08:38

Wat een leuke reacties allemaal Go jij! Go jij! Echt heel lief!

@steph, ja echt iniminie, en 1 is zelfs een exstension (Hoe schrijf je dat?), haha, maar goed het moet maar even zo Haha!
@Marjo, ja sorry ik kijk niet al te vrolijk he Haha! Ik kwam trouwens wel lachend de ring uit, das ook al heel wat Haha!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:43

ik kijk altijd jullie topics omdat ik het zo'n aansprekend paard vind, maar jullie zijn echt vooruit gegaan, super zeg! Komt zeker goed!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:06

he chickie Haha!
Ziet er weer netjes uit! Jullie doen het super, 2 wp's alweer in de L1! Zondag kom ik wss ook kijken, zal jullie ff goed aanmoedigen Knipoog. Vind wel grappig, die galop foto (van voor aanzicht) waarbij je uit middengalop komt, lijkt net dat je een wissel hebt gesprongen, ziet er wel sjiek uit moet ik zeggen Haha! Knipoog.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:13

Veer, leuke foto's hoor! Wat Yentl zegt was idd ook het eerste wat in mij opkwam, lijkt echt net een wissel! Als jullie in dit tempo doorgaan, komen die wissels vanzelf OK dan! .

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:46

ziet er goed uit

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:37

Ik sluit me ook bij OScar aan. Lachen Gefeliciteerd met je punten.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 17:16

Stiekem sprong ik ook een wissel op die foto hoor Schijnheilig . haha nee grapje, lijkt er idd op!

Verder bedankt voor de reacties!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:18

Ik ga idd ook met Oscar mee! Komt helemaal goed! Je weet zelf de leerpunten, en t ziet er harstikke netjes uit!
Gefeliciteerd met je punten!