Stamboek naam Udalburga. Een nu inmiddels 6 jarige prachtige zwarte merrie van Obelisk x Concorde x Micheal angelo.
Ik kreeg uptown girl in 2005 op stal en zou haar gaan rijden en in de sport uit brengen.
Mijn eigen paard was destijds drachtig, dus dat kwam mooi uit, had ik weer wat om handen
Ik heb even een hele kluif aan haar gehad, want ze was behoorlijk dominant en ook nog eens gigantisch verkeerd gereden.
Maar met wat geduld en een goede begeiding ging het al snel de goede kant op.
Ik ben met haar gaan starten, en dat ging echt super goed.
Ze was punt A echt een plaatje om te zien dus dat hadden we al mee, maar daarnaast lieten we ook nog eens hele mooie proeven zien, en we waren dus ook in een paard wedstrijdjes de B uit.
Helaas kwam er al snel een einde aan dit genot.
De eigenaren van het paard belde op dat ze in financieele omstandigheden zaten, en genoodzaakt waren uppie te verkopen.
Ik kon haar voor een klein prijsje overnemen, en dat heb ik dus ook gedaan.
Inmiddels was mijn eigen paard toen al bevallen van een gezond veulen, en was ik daar ook al weer met aan de slag.
Helaas moest ik een keuze maken, want en mijn werk en 2 volwassen paarden om te rijden en nog eens een veulen, dat ging echt niet, ook financieel niet.
Ik wou mijn eigen merrie met veulen absoluut niet kwijt dus de keuze viel al gauw voor uppie
Hoe moeilijk het ook was.
Ik heb haar verkocht aan virtualzone horses, en hun verkochten haar al snel door aan een meisje uit de buurt van amsterdam. (als het goed is heet ze Renee knobbe).
Hun willen er verder niet veel over los laten.... waar ze staat, en wie de nieuwe eigenaar is.
Dus mocht je dit paard herkennen of dit meisje kennen??? Dan mag je zeker reageren... ik heb nog zo gigantisch veel foto,s en niet te vergeten zoveel te vertellen over haar.
Ze is vorig jaar in mei bij mij weg gegaan, en is ergens begin juni vertrokken naar de nu huidige eigenaar.
Al ruim een jaar gelden, maar ik ben haar nog steeds niet vergeten,
Daarom mag ze van mij ook in de picture staan!!
Lieve Uppie... Ik mis je nog steeds!!

Deze 4 foto,s waren in het begin gemaakt.......
Al snel hing het beter.......

en deze 2 foto,s zijn bij virtualzone horses gemaakt...