Nu ja, gesprongen... gehuppelt, we zijn niet boven de 30-35 cm geweest.
Dit om hem nog niet te overdoen, hij is nog vier jaar, en ook om hem eerst te leren "uitrekenen" en op mij te vertrouwen.(ik tel met hem mee, en zeg HUP op einden
)Foto's van het inrijden hebben we niet, wel van het uitrijden.
Helaas heeft hij vandaag een "coup fatale". Ik had een bovenliggende matje gemaakt, helaas, hield hij niet, en heb ik er snel een ineengeflatste vlecht gemaakt.
1. Maak me wakker wanneer je erop zit hé

2. OEH tennisballen op de achtergrond.

3. Het Lompe geheel

4. WOW... close-up van een langsstormende kameel... nobody panic, everything is under controle!

5... m'n houdinngggg

6. whoeeehoooo ... ali baba en z'n kameel... ach ja,tis maar voor het idee hé

7. Dat lijkt er al wat meer op.. maar in verlichte zit over 30 cm... moeilijker dan je denkt hoor

8. Toen maar opgehouden met springen, en wat "relaxed gedraafd".
alleen was het vandaag een beetje "hoog tempo dag".

9. Rustig galopje

10. beetje aanduwen... hij dreigde stil te vallen

11. mooi draf moment!

12. Terug wat bijhouden, vandaar m'n teugelhouding, ik had lange teugels

13. en nu wat uitdraven

14. turn me loose...

15. en weer een mooie hoofdje

Nou wat vinden jullie van deze 4 jarige haf (1-mei 2003)
Mijn eigen punten:
* Moet méér leren meegeven
* Meegaan met de sprong is echt moeilijk op 30 cm en hij heeft nog een heel onregelmatige afsprong, vandaar dat ik hem het nog laag leer, hoger gaan, gaat nog altijd... tijd genoeg voor.
* Vandaag heb ik hem echt een "dressuur vrij dagje" gegeven, hij liep dus niet op z'n best.. en ik en geen anky
nog laaaang niet.* omdat m'n beugels wat korter zijn, zit ik ook fel achter in het zadel vanwege m'n zadel m'n bene naar achter duwen (geen vzh).
Ze zijn ook niet voldoende korter gemaakt voor een vaste zit te hebbe, anders lag ik er vaak langs denk ik
.Ik ontvang graag tips! Zolang ik en Woest er iets aan hebben... kom maar op.