Vorige week voor het eerst gestart, maar toen was hij, bleek achteraf, niet lekker. Als ik been gaf ging hij bijna stilstaan. Toen had ik 223 en 236 punten. Bij de Z2 is de 1e proef winst bij 228 en de 2e proef bij 240.
Punten vielen toen dus wel mee, maar het was niet fijn hoe hij wasVerwachtte dus van afgelopen weekend niet zoveel.. Maar zaterdag was hij al een stuk opgewekter dan het weekend ervoor. Inrijden ging wel redelijk. Toen de 1e proef, ging echt fijn, sommige stukken moest die meer bij elkaar blijven, maar hij was weer gewoon zichzelf
Bleek ook wel uit de punten, had 232, alleen -2 omdat ik de draad kwijt was. 1e winstpunt was binnen!2e proef was hij in 1 keer zo fel, dat als ik been gaf hij ging stuiteren op de plaats.. Dus beetje geprobeerd netjes te rijden, zonder hem te laten ontploffen
Resultaat was 238 punten
Wel netjes dus 
Zondag moest ik om kwart over 3 starten, was niet uitgelopen zeiden ze.. Dus ik er kwart voor 3 op. Ging fijn totdat ze ineens het luchtkussen op gingen bouwen en wij daardoor later moesten. Uiteindelijk zat ik om kwart voor 4 in mijn proef.. Max hield het allemaal wel netjes vol..
1e proef ging onwijs fijn, helemaal geen foutjes enzovoorts.. Zelfs vader + omstanders waren helemaal enthousiast (en dat is mijn pa nooit
) Zelfs mensen die ik niet kende zeiden dat het zo'n nette proef was. Punten vielen alleen enorm tegen, 217.. Snapte er niks van.. Maar de Z1ers hadden nog veel lager, allebei in de 180 (204 is winst daar)..2e proef werd hij weer zo heet, maar bleef iets beter te rijden, gingen een paar dingen wel echt de mist in.. Terugnemen na de uitgestrekte galop werd heel hard schudden met zijn hoofd dat die nog niet wilde stoppen
Eenvoudige wissel op AC lijn was halthouden 
Hoorde eerst al de uitslagen van de Z1, wéér in de 170 en 180.. Verwachte er dus niet veel van, want het zag er bij hun echt netjes uit

Bleek ik 250 punten te hebben
Dus 2e winstpunt was er 
Met deze 2 dagen had ik de overallprijs van de Z pony's gewonnen, een deken! Jammer genoeg was hij te klein, maar heb hem wel gewonnen

Was helemaal blij, pony heeft 2 versleten voorbenen en we hebben half jaar geleden heel hard getwijfeld of die ingeslapen zou worden of niet. Bovendien heeft hij op het moment hele erge last van zijn longen. Moeten van de week zijn longen laten nakijken..
Eigen commentaar:
- Meer op het achterbeen houden
- Linkerhand rechtop houden
(heb één pianohandje
)Let op:
Ik kijk té ver omhoog, maar recht naar voren blijven kijken, kan ik niet ivm rug + nek. Zo doet het minste zeer, enige manier om het weg te laten gaan is te stoppen met rijden

1. Meer op het achterbeen houden.

2. Begin appuyement

3. appuyement

4. appuyement

5. We hadden geen letter S staan dus even kijken of mijn appuyement uitkomt

6. Wegrijden uitgestrekte draf, k kijk alleen zo moeilijk

7. Zelfde als hierboven

Max is een hele gave pony

Maxjee