Ik heb ik heb 3 weken terug fotos gemaakt en afgelope vrijdag. deze wil ik graag even laten zien.
Ik doe kei hard mijn best om alles op orde te krijgen. Ik heb unique zelf gefokt, zelf ingereden op zijn 4e jaar en ik rij nu ongeveer 2 en half jaar op hem.. omdanks alles heb ik het niet makkelijk met hem gehad, en behoorlijk veel struikelblokken gehad, het laatste half jaar gaat het erg goed, maar zie ik de foto's dan had ik tog iets anders verwacht en dus willen zien! Toch wil ik deze foto's plaatsen, ik hoop dat er goede reacties op komen en dat ik er wat meer van opsteek. ik heb iedere week een privéles en daar gaat het nu ook hardstikke goed mee..
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat hij dieper en ronder liep, maar zo zie je maar weer, als je erop zit dan kun je lang niet alles super goed zien! dit was ook de grootste teleurstelling moet ik eerlijk zeggen, dat hij na 2 jaar nog niet zo mooi rond loopt, net als de meeste paarden die hier op bokt geplaatst worden.
Ik zou het super vinden als er eens een echte goede tip kwam, het maakt niet uit wat er mis is, als ik er maar van leer! je kan ook niet alles goed doen zeggen we dan maar en iedereen moet van de fouten leren!!

nou, nu hou ik op mijn praten, hier komen dan de foto's!!!
Groetjes Ilse

nou goed, 1e foto begint het al, ik heb veel moeite met mn rug, dit is dus ook de reden waarom ik altijd last heb van mn rug!

mijn voetjes zijn ook altijd een probleem.. iemand een goede tip hiervoor?

Galopje erbij! RECHT BLIJVEN ZITTEN ILSE!!

wijken, graag tips voor wie er een weet!!

bye bye!!