Charlie (v. Flamenco desimmely) @ work in white!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bino_Pino

Charlie (v. Flamenco desimmely) @ work in white!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 19:50

Hey,
vandaag fotoshoot gehad met charlie en Vicky (cha_mira)..
Charlie was wat frisjes en Vicky vond het niet goed gaan, maar ik vond het best goed gaan! Er zaten mindere stukken bij, maar ook betere!
En Vicky, jullie worden alsmaar meer en meer een super combinatie! Haha! komt echt wel goed met jullie! Knipoog

Uploaden was mislukt bij zoom.nl dus maar via mijnalbum..

Voor de geïntresseerden;
Charlie is een ruin van 1.72m gróót en 5jaar oud..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Even halthouden en kijken naar de tractor Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding een galopje

Afbeelding

Afbeelding Vind'k mooie foto Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kantelt wat

Scheve horizon, dus loopt niet op voorhand Knipoog

Stappen

Nog stappen

Halthouden

enkele passen achterwaarts

Samen

Vicky zal zelf nog wel commentaar geven! Knipoog
mijn commentaar is dat ze haar schouders naar achter moet doen (en dus minder zoutzakachtig zitten) Knipoog

Vriendelijk blijven he!? Knipoog

Groetjes!

Spirit_

Re: Charlie (v. Flamenco desimmely) @ work in white!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:53

Leuk paardje hoor! comentaar geef je zelf al en veel plezier nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:57

leuk paard, Mijn 4 jarige is een Lambada X Flamenco.

Springt hij ook goed?

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:03

Ziet er best goed uit hoor maar probeer idd een beetje meer reechtop te gaan zitten, je paard heeft een mooie uitstraling Lachen

nog veel succes Kusje

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:04

Ik vind het een leuk paardje hoor!! En ze heeft hem lekker aan het lopen, op de meeste foto's is ie mooi in balans en op eigen benen, soms lijkt ie wel eens wat te duiken, maar dat kunnen momentopnames zijn.
Vind wel dat ze echt meer naar achter moet zitten. Niet alleen schouders naar achteren, maar ook meer achterover blijven zitten. Op een aantal rijfoto's is het al behoorlijk duidelijk, maar vooral op de achterwaarstfoto moet ze echt meer achterover blijven zitten.
Ze mag ook wel een btje op haar handen letten, ik kan het niet heel goed zien, maar soms lijkt het of ze pianohandjes heeft. En soms gaan haar handen wel erg laag en breed uit elkaar (bv 2, 10 en 12). Netjes naast elkaar rechtop boven de schoft houden dus.
En op sommige foto's zie je duidelijk dat haar knieen niet tegen de kniewrongen liggen, dat probleem heb ik zelf ook. Dressuurzadeltje misschien??? Maja dat is natuurlijk niet iets wat je zomaar even koopt. Als ze echt verder wil met dit paard zou ik er toch eens diep over nadenken.

Alles bij elkaar vind ik het een heel fijn en ontspannen beeld geven, ga zo door en veel suc6 met je paard

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:12

Hey bedankt voor de commentaren al !!!
Hij springt ook heel goed Knipoog

Citaat:
Ik vind het een leuk paardje hoor!! En ze heeft hem lekker aan het lopen, op de meeste foto's is ie mooi in balans en op eigen benen, soms lijkt ie wel eens wat te duiken, maar dat kunnen momentopnames zijn.
Vind wel dat ze echt meer naar achter moet zitten. Niet alleen schouders naar achteren, maar ook meer achterover blijven zitten. Op een aantal rijfoto's is het al behoorlijk duidelijk, maar vooral op de achterwaarstfoto moet ze echt meer achterover blijven zitten.
Ze mag ook wel een btje op haar handen letten, ik kan het niet heel goed zien, maar soms lijkt het of ze pianohandjes heeft. En soms gaan haar handen wel erg laag en breed uit elkaar (bv 2, 10 en 12). Netjes naast elkaar rechtop boven de schoft houden dus.
En op sommige foto's zie je duidelijk dat haar knieen niet tegen de kniewrongen liggen, dat probleem heb ik zelf ook. Dressuurzadeltje misschien??? Maja dat is natuurlijk niet iets wat je zomaar even koopt. Als ze echt verder wil met dit paard zou ik er toch eens diep over nadenken.

je hebt helemaal gelijk !!! ik kan niets meer aanvullen...normaal draag ik mijn handen meer maar ik was zo stresserg Bloos
dit zadel is pas helemaal nieuw moet er nog erg aan wennen, ik spring ook af en toe, dus een dressuurzadel was niet voor mij.
bedankt voor je commentaar daar heb ik wat aan !

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 20:13

Wat je zegt klopt zeker aurora3 Knipoog
maar wil toch even zeggen, dat ze haar handen wel breed/laag durft zetten, maar ze totaal niet streng gebruikt Lachen
af en toe loste ze, en dan bleef hij mooi beneden Lachen

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 22:55

'k Vind hem echt positief geëvolueerd! Wat een knapperd is het geworden zeg! Haha!
Het rijden ziet er heel netjes uit, jullie zijn een hele mooie combinatie! Ja
Het ziet er heel fijn ontspannen uit. Probeer hem nu nog net iets actiever te krijgen achteraan zodat je hem wat meer bij mekaar kan rijden en hij wat compacter wordt. Succes!! Haha!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 07:26

Hij ziet er heel goed uit! Grooot! Haha!
Jullie passen erg goed samen, commentaar geef je al, komt helemaal goed met jullie!

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 21:39

thank you !!!
hij mag inderdaad wat meer pushen met zijn achterwerk... wordt druk aangewerkt... Knipoog

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:23

Leuk paardje hoor, loopt leuk!
Let wel op dat je bij het halthouden actief laat lopen voor het stoppen, want hij staat er een beetje bij als z'n sadlebred (ofzo) Knipoog
En bij het achterwaarts naar achter zitten, inplaats van naar voren, tevens je benen niet zo optrekken.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:55

Beugels 2 gaatjes korter (ga je gelijk beter zitten en hang je niet op de teugels) en het komt helemaal goed met jullie! Haha!