Vandaag had ik voor de eerste keer les met haar bij Hans Nauta.
En mijn vriendin en natuurlijk medebokker eertjuh22 kwam foto,s van ons maken
Ik was natuurlijk super zenuwachtig, heb ook al lang niet meer gelest, en is toch altijd een beetje spannend een nieuwe instructeur en een nieuw paard.
Ik heb Wet Look nu sinds 3 maanden, en ze is bijna 4 maanden zadelmak.
Toen ik haar kocht hadden ze er een X aantal keren op gezeten.
Je kon eigenlijk alleen maar rechtuit stappen en draven, en een beetje hang en sluitwerk want alles ging allemaal nog zo onbehouden.
Ze liep in het begin ook heel erg achter de teugel en wou geen lengte maken in de hals.
Maar nadat de tandarts haar wolfstandje eruit heeft gehaald en ik ook veel met de dubbele longe aan de gang ben gegaan, is ze toch ver gekomen waar ze wezen moet.
En nu moeten de puntjes op de i gezet worden en wordt het flink aanpoten want Wet Look en ik hebben 14 oktober ons eerste wedstrijd debuut
Gelukkig klikt het heel goed met hans,en Wet Look vindt het ook wel best geloof ik.
De les verliep best goed, wet look pakt de dingen vrij makkelijk op, alleen nu ik nog
Heb in ieder geval wel huiswerk meegekregen, ik ben nog al gauw geneigt om meer op de binnenteugel te rijden dan op de buiten teugel, gelukkig wist ik dit van mezelf al, en was ik er al veel op aan het letten, maar het is zo moeilijk om jezelf dat af te leren
Net zoiets dat ik altijd naar euro,s loop te zoeken op de grond, en heb ze eigenlijk nog nooit gevonden
Maar goed genoeg geklets, nu de foto,s, P.s staan niet op volgorde....

Even lekker losstappen

En een drafje... jammer dat ie van ver af genomen is

Nee er liggen geen euro,s op de grond

Ja zo manueeltje... kijken waar je naar toe rijd ik kan het wel

en de andere kant

Haar achterkant staat er niet helemaal op, maar vindt ze hier wel mooi door de nek/hals

Even tussen door aansingelen en beugels een gaatje korter, wet look doet in de tussentijd even een tukkie.... het leven als paard is ook zo zwaar.... hahaha!
Ik wordt gewoon verliefd als ik dat lieve smoeltje er zo op zie staan

Oefening baart kunst, toch netjes aan de buitenteugel

En weer een keertje rechtsom........

Langzaam uitschuiven nara beneden.......

En de hals laten strekken.... dat gaat de goede kant op

En klaar was trees!! Nou Hans doe het eens even voor, gaan eens op zijn bokt,s staan
Dat was em dan.....!
Ben benieuwd wat jullie van mijn lieffie vinden
Commetaar is toegestaan, maar houd het leuk, ik ben mezelf er heel goed van bewust wat ik fout doe, en waar ik hard aan moet gaan werken, dat ga ik dus ook doen!
En Eertjuh.... echt super bedankt voor de foto,s!!!!