Op het gras:

[1]

[2]

[3]
In de buitenbak:

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]Lekker hoor zo'n milkshake

[11]

[12]

[13]

[14]

[15]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

netjes hoor!
) 
_tarja_ schreef:jullie zijn enorm voorruit gegaan na alle ellende!! Ninla is en blijft echt een hele gave fjord en ze loop erg netjes.
Ninla van Stephanie (ninla_) die hebben veel ellende samen gehad. En dan nou deze fjord Svenna
en wanneer kunnen we de foto's van HH bewonderen???
Steffie89 schreef:_tarja_ schreef:jullie zijn enorm voorruit gegaan na alle ellende!! Ninla is en blijft echt een hele gave fjord en ze loop erg netjes.
Haha, je haalt 2 fjorden door elkaarNinla van Stephanie (ninla_) die hebben veel ellende samen gehad. En dan nou deze fjord Svenna
![]()
Ziet er netjes uit! Wat las ik laatst trouwens. Ben jij het nieuwe model van HH?
wat erg.......
Zitten weer een paar mooie foto's tussen
elady schreef:Leuk om weer foto's van jullie te zien!
Ik vond de foto's in het roze setje qua aanleuning minder dan wat ik van jullie gewend ben![]()
In het oranje setje is het beeld meer af, meer men-sven![]()
Ben je een tijdje met d'r gestopt of gewoon geen tijd om foto's te plaatsen?
Steffie89 schreef:_tarja_ schreef:jullie zijn enorm voorruit gegaan na alle ellende!! Ninla is en blijft echt een hele gave fjord en ze loop erg netjes.
Haha, je haalt 2 fjorden door elkaarNinla van Stephanie (ninla_) die hebben veel ellende samen gehad. En dan nou deze fjord Svenna
![]()
Ziet er netjes uit! Wat las ik laatst trouwens. Ben jij het nieuwe model van HH?