Vorige week ben ik naar mijn oude verzorgpony (Jamie) gegaan. Toen ze nog in de buurt stond deed ik alleen Jamie, maar er stond ook een tinker bij. Die tinker heb ik eigenlijk nooit gereden omdat het leuk ging met Jamie.
Mandy heeft dit jaar een veulen gekregen en heeft dus een tijdje niet gewerkt. De eigenaar heeft er inmiddels al een paar keer op gereden en vroeg aan mij of ik ook nog even wilde rijden. Daar had ik niet op gerekend, omdat we eigenlijk de shetlanders voor de kar gingen beleren in een 2-span, dus ik had geen cap meegenomen. Ik voelde me niet heel erg fijn tijdens het rijden zonder cap, maar ik wist dat Mandy niks zou doen. (Ook had ik geen plek meer in mijn koffer) Volgende keer neem ik zeker mijn cap mee.
Mandy is een tinkermerrie van 6 jaar, ze heeft een stokmaat van 1,52 m. (Ben zelf maar 1,50 m.
)Ze heeft nu een veulen aan haar voet van Collin v/d Gorterstraat. Die stond overigens vrolijk te kijken toen ik aan het rijden was.Genoeg gekletst, hier de foto's:
Om te beginnen maar even een foto van 2 jaar geleden. (Bij hun oude huis genomen)

Eerst even instappen met een los teugeltje.

Verder stappen

Nog even instappen

Mevrouw wilde de andere kant op

Stap

Lekker drafje

Uitgestrekte draf

En weer een rustig drafje!

Draf, vind ik wel een leuke foto!

En een galopje

Galopje

En weer even draven

Galopje op de rechterhand (Die manen en mijn staart
)
Galop (Wilde bossen haar!)

Galopperen vind ze nog een beetje moeilijk, dus ik moest wel even flink drijven, maar het gaat steeds beter!
Van het uitstappen heb ik geen foto's meer, want de batterij was leeg

Martine, bedankt voor het lenen van je paard en het maken van de foto's.
Commentaar is welkom, maar houd het netjes
Eigen commentaar:
* Af en toe iets terugzitten.
* Pianohandjes
* Hakken iets meer uitdrukken
* Tenen kunnen iets meer naar binnen,
Ik weet het ik ben een perfectionist

P.S. Liselotte (Slotty@bokt) heeft haar ook gereden.
Alvast bedankt voor jullie reacties!

lekker weer ook